maandagregen of valt het mee

zo luitjes

ik wed
nee ik weet
dat U allen een rustig weekend had
toch
natuurlijk mede door het weer
zelfs ik ging een keer
niet tekeer
op fiets of met benenwagen
maar U hoort mij niet klagen
heb me prima geamuseerd
en U
?

dat regen ook mooie kanten heeft kan ik U laten zien
en we hoeven er niet voor naar buiten

 rain photocontest

als art heb ik vandaag iets
wat ik zelf enorm mooi vind
en U eventueel zelf ook kan maken
deze tijd van het jaar

autum still life

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “maandagregen of valt het mee”

  1. Je bent me weer voor…dat inplannen geeft stress haha
    Maar het is een mooie van de regen dus mag best 2 x grijnzzzz
    Ga nu toch echt niks meer aanpassen pfftt
    De 2e alweer stillevens maar dan van de herfst is ook een hele mooie…
    Nu eens zoeken waar ik die regen verstopt heb en wanneer die komt…mzl

  2. Zal ik dan ipv die mooie eerste een zomers tafereel in de plaats zetten…
    Nee blijft mooi staan want komt pas in het nieuwe jaar…en dan ben zelfs jij deze alweer vergeten.
    mzl

  3. Guten Abend Karel.
    Bin wieder zu Hause und habe mir dein Eingesetztes angeschaut. Die letzte pps ist in meiner Meinung eine 0. Kein Automatik- kein Klick Hinweis.. Jeder hat angefangen—. Das soll ich mir anschauen??? Nur das du etwas versendest von den— Da verschwinde ich. 😀

  4. Goeiemorgen Karel , ha , onze blogjes matchen een beetje vandaag 😀 . Vind het een hele mooie van die regen en kende ik eens niet , wow 😀 . Creatief zijn met herfst is ook altijd mooi en geeft deze pps wel weer 😀 . Bij mij hangt behoorlijk mist en zag paar uur terug overkant nog bijna niet . Doe rustig aan met dit weer want ik zit nu met mijn luchtwegen . Wens jouw een goeie start van de nieuwe week toe , liefs Anja

  5. In de herfst naar die mooie regenfoto’s kijken is beter dan er met de auto in te rijden mijn gedacht aan die verkeerslichten, & gladde wegen te zien hé Karel
    &
    succes met de benen

  6. Hoi karel
    Zo vandaag eens eerst de lezerslijst gedaan en de nieuwe blogjes bezocht…
    Helemaal van het dwars vandaag hihi
    Ja jij wil zon en naar buiten…komr vast nog deze herfst…geduld
    Goh wie zegt dat nu altijd tegen mij grijnzzzz
    Mzl en geniet je dag

Geef een reactie

