vrijdag ik neem ook een vrije dag

mogge luitjes

vrijdag en ik pak een vrije dag
had ik vandaag nog geluk en maar een paar
druppels op de kop
maar wat waren die koud zeg
en er blijken er nog meer te komen bbbrrrr

had ik het vandaag in het blog over metamorfose
en U zag beelden zowel mooi als lelijk
en dat is zacht uitgedrukt
vandaag maar mooie bossen bloemen
en een mij zeer aansprekende tekst

laten we Greetje
ff op alleen lezen klikken

de kunst vandaag lijkt in mijn ogen
wel iets op dat van gister
en toch ook weer niet
wat vind U

surrealisme 1

wens ik ook U
een fijne vrije vrijdag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “vrijdag ik neem ook een vrije dag”

  1. Guten Abend Karel. Die pps sind gut. Greetje hat eine neue im Blog. Nun sind wir etwa in den selben Alter und die Letzten die eine pps so erstellen, wie wir das können.—. Ist nicht einfach! Auch heute noch, nach vielen Jahren muß man sehr gut das Erstellte vom Eigenen immer Kontrollieren. Nachkommen von Interesse habe ich nicht. L.G. Wolfgang

  2. Goeiemorgen Karel , mooie pps van Greetje 😀 , had net haar nieuwste al bekeken , is ook weer een pareltje geworden 😀 . Die van Rita ook heel mooi , met prenten van Jim Warren , spreken mij zeer aan , ben die beelden laatste dagen ja ook aan het posten 😀 . Jij een rustdag , kan ik je wel vragen om even voor mij naar de winkel te gaan , hahaha . Bah , moet ik zo heen , ieks ! Wens je alvast een mooie vrijdag , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    dank je dat je voor Laten We gekozen hebt, inderdaad veelzeggende tekst in deze ppsx, spreekt mij ook zeer aan. In de tweede zitten mooie foto’s van Jim Warren, gaat nooit vervelen….
    Kreeg zojuist van iemand uit Canada een lange mail met het You Tube filmpje van het muziekstukje uit mijn nieuwe ppsx. Wist niet dat Richard Abel een Canadees was….. Vond dit erg leuk.
    Maak er een mooie dag van Karel, liefs Greetje

  4. Hoi karel
    Daar doen we gewoon ons stinkende best voor haha
    Je ziet het de planning loopt aardig…en ik heb er geen omkijken meer naar en kan andere dingen doen haha…zoals rondje maken in blogland…
    Zag dat ook Co een storing had…dus zal wel tijdelijk zijn…groetjes en geniet je dag
    Ha W was er weer en nee ik ga niet terug…grijnzzzz

Geef een reactie

