Metamorfose

ja luitjes

mooie naam voor dit blog
Het is een verandering van vorm, structuur, karakter
verschijning of omstandigheid, in een ontwikkeling

na het zien van het nieuws
zat ik te denken aan al die ellende overal
ja ook hier hoor
eerder was ik terug in de geschiedenis op 2 FB sites
daar waar ik opgroeide , niet dat het toen allemaal koek en ei was
in tegendeel zelfs zoals wel blijkt uit de volgende pps
die goed laat zien
dat er eigenlijk kwa
politiek – geloof
als zijnde de meest als oorzaak zijnde van oorlogen
niets is veranderd
toch

 voor bij de 60ties woenssag

de art pps is ook over
metamorfose

art A
ff op alleen lezen klikken

rest mij U een goede nacht te wensen

en morgen een fijne dag

ik ben om de griepprik

auw

lieve groet

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “Metamorfose”

  1. Niet wat je verwacht onder de 1e…
    De 2e is werkelijk prachtig om te bekijken 😉
    Aha van plan om langer te blijven hangen…je hebt de tijd en wie weet slaap je dan ook een uurtje langer 🙂
    Trusten

  2. Goeiemorgen Karel , wow , indrukwekkende beelden bij pps 😀 , 2de is schitterend gemaakt 😀 en benaming “metamorfose” is helemaal klasse 😀 . Alvast een fijne donderdag , ik ben even bezig . Liefs Anja

  3. Einen schönen guten Morgen lieber Karel wieder sehr schöne Bilder wieder mal bei uns in Köln Regnet es schon wieder meine Beine werden besser da kann ich wieder Wandern .Grüße dich lieb von mir Gislinde

  4. Elkeen heeft zo zijn kruisje zo tz zien hier & is zoals overal denk ik Karel
    &
    hopelijk prikken ze eens goed in je vel tijdens die griepprik(hmm)
    Ben vredelievend hé vandaag…

  5. Nu ik dus zeiknat geworden en nee niks extra’s
    Dit was niet de halfjaarlijkse beurt haha
    Maar goed was toch nat dus denk kan ik ook wel gelijk bij de winkel binnen lopen…en een paar mooie laarsjes gescoord 😉
    Smakelijk en fijne avond

  6. Zwei schöne PPS lieber Karel und die erste….es hat sich wahrlich nicht viel geändert. Die Menschen streiten und machen Kriege 😦
    Wieder einmal war dein Beitrag nicht im Reader 😦

    Liebe Grüße von Mathilda

  7. wat heb je maar goed opgelet Karel hahahaha………, dit vind ik nou leuk!! Ik heb alleen maar naar de kleuren gekeken die bij elkaar passen, wens je voor straks of zo meteen een goede nachtrust toe en slaap lekker, Greetje

Geef een reactie

