mooi weer en dus mooie kleuren , toch

zo beste mensen

maar weer terug met klikbare plaatjes
🙂
zou ik vandaag een rustdag houden , werd maar een halve
U moet weten ik heb ook een FB site
en daar kreeg ik een herinnering van vorig jaar
o.a een foto van de Pruikzwam
en dus ging ik vanmiddag toch ff een blokje om
kiekjes daar van later deze week in dit
theater
nu de grensoverschrijdende wandeling van zondag j.l
voor zo ver U die nog niet zag

wandeling 11 oktober

zo ik hoop het was een fijne wandeling
ik genoot de hele lange dag

en zeg nu zelf de kleuren om ons heen buiten
zijn toch dagelijks net ff anders

die faszinatiin der farbenziet U wel kleuren zijn echt fascinerend

zelfs in kunst vind ik het

vitrail

wens ik U

een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “mooi weer en dus mooie kleuren , toch”

  1. Hele mooie beelden in deze ppsjes Karel,
    Wat duurt een Back-up op de laptop toch lang, is al een paar uur bezig….
    Vandaar deze reactie op mijn iPad….
    Wens je een goede nachtrust toe en slaap lekker, greetje

  2. Goeiemorgen Karel , nou , je blogje staat er mooi gekleurd op vandaag 😀 . Wandelfoto’s al op google gezien , hihi . Ppsjes zijn echt schitterend 😀 . Daar word ik vrolijker van dan dat ik nu naar buiten kijk , hangt nog wat mist en voorlopig denk ik nog geen zonnetje . Wens jouw weer een fijne dag toe , liefs Anja

  3. Hoi karel
    Denk dat ik nu weet wat je bedoelde met veel van het goeie…
    Je kon vandaag warempel tot 4 tellen dus zelfde blogje 2 x gezien haha
    Ja daar moeten we verandering in brengen en het wat meer husselen…
    Vanaf november gaat het anders hier…om en om…de ene dag op de ene de andere dag op de andere…tenminste als het lukt haha
    Groetjes en geniet je dag…met of zonder wandeling
    mzl

  4. Goedemiddag Karel,
    Hier ben ik weereens op jou blogje
    Mooie pps weer gezien, en kleur volop nu hoor overal.
    Anders dan in de zomer maar zeker zo mooi.
    Wordt alleen frisser nu brrrr, moet je weer aan wennen
    Wens je nog een fijne dag
    Lieve groet Marianne

  5. Fijn dat ik virtueel kon meewandelen door de wijde natuur.Wat zien de bladeren van de bomen daar nog groen.Hier is alles al verkleurd en vallen de bladeren al.Er is nachtvorst op komst en dan is alles vlug kaal.

Geef een reactie

