ontsteking in de duim

zo luitjes

daar zit je dan smorgens aan de koffie met pijn in je duim
was er wakker van geworden en er is niets aan te zien ook
ik dacht het een dag aan te kijken
nu dat werd het niet , het werd dikker en ik kon het bijna niet meer buigen
knijpen kon er ook al niet mee , dat ik was eigenlijk totaal
onthand
op naar de dokter dus
een flinke ontsteking , maar waar van en of hoe is een ?
het woord fijt was al gevallen in de loop van de dag
maar dat is iets wat bij de nagelriem ontstaat
nu zegt doc. kan daar van binnen ook zitten
nu ik zit 10 dagen 3 x daags aan de
Flucloxacilline Actavis 500mg
had ik misschien toch naar de suup moeten gaan
want dit klinkt wel erg duur

de dokterautomaat

had graag de muren bij U komen schilderen
maar een pen of kwast of alles eigenlijk beet pakken
doet zeer

painting

wens U een fijne avond
en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “ontsteking in de duim”

  1. Ja leg dat eens uit karel wat is een suup haha
    Mooi blogje met wel 2 nieuwe voor mij grijnzzzz
    Moest wel lachen bij de 1e…stel dat je daar naartoe was gegaan… 😉
    Fijne avond

  2. Ja en verdiend ook
    Als het je lukt om 2 nieuwe te plaatsen dan doe je iets goed haha
    Die schilderingen kende ik wel maar een andere versie ervan…
    Altijd leuk om nieuwe te openen…mijn prullenbak zit behoorlijk vol want veel kunnen er zo weg…
    En de strijk is klaar dus ik kan weer verder met de mail…bankhangze

  3. haha… die eerste was goed Karel en in de tweede pps heb ik mooie schilderingen gezien.
    Veel beterschap met je duim Karel en dat je maar snel van dat probleem af komt.
    Fijt zit inderdaad aan de nagelriem, heeft Marcel in zijn jonge jaren gehad, werkte toendertijd op de Philips en was er een metaalsplintertje in gekomen.
    Sterkte er mee, Greetje

  4. Goeiemorgen Karel , hoe gaat het met de duim ? Heb wel al hard gelachen om de dokterautomaat 😀 . Pps van die schilderijen is ook een hele mooie 😀 . Wens jouw alvast een pijnloze dag toe , liefs Anja

  5. Ha karel
    Het like knopje kan je nog steeds gebruiken…is dat wat nieuws ?
    Je weet dat ik liever een reactie krijg…maar jij klikt maar op like hoor haha
    Geniet je dag en beterschap met DIK kleinduimpje

  6. Hoi Karel , ben je nog in je tuintje gaan wandelen ? Is het met duim wat uit te houden . Ik ben net terug . Wat een drukte ! Moet zo eens opzoeken of hier de herfstvakantie niet al is begonnen . Wens je nog een fijn verloop van de dag en alvast smakelijk , liefs Anja

  7. Wens je vlug beterschap Karel .Ik weet hoe pijn je uit slaap kan houden want ik heb reumatoïtische artritis en dat steek de kop op zonder waarschuwing.Had je dan een wondje aan je duim? Ooit al getest op reuma?

Geef een reactie

