vroeger en kunst

 zo luitjes

de week is onder weg
ik was dat vandaag dus niet
een beetje een gevoelige knie
dat ik deed heel erg mak an
en beviel me prima

afgelopen donderdag was ik nog in m’n oude dorpje
ja herinneringen zijn er zat
en zo zat ik vandaag weer eens te zoeken online naar
mooie plaatjes en foto’s van vroeger

de gouden jaren lidia
ff op alleen lezen klikken

art of kunst of hoe met het ook noemt
heeft vele gezichten

loveland 2

ik wens U een

fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

25 thoughts on “vroeger en kunst”

  1. Prachtig de gouden jaren…en ja die loveland verwijder ik wel al heet het bij mij loveland 1 de platen zijn hetzelfde alleen de muziek is anders hj
    Slaap wel
    Even gezocht op freddy Fender o wat heb ik zitten genieten ;)q=freddy+fender&qpvt=freddy+fender&FORM=VDREq=freddy+fender+youtube+songs&qpvt=freddy+fender+youtube+songs&FORM=VDRE

  2. Goeiemorgen Karel , wat een fantastische muzikale pps , heerlijk 😀 .Tweede zag ik ook mooie beelden langskomen 😀 . Beterschap met je knie . Ik ga zo eens ff klusje doen . Mij was gisterenavond de gordijnrail naar beneden gekomen . Was ik vanmorgen al even op pad om boormachine en bijbehorende dingen te halen zodat ik zo meteen kan beginnen met nieuwe gaten boren en zo . Wens je alvast een fijne dag toe , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    het was weer heel mooi hier, prachtig die gouden jaren en Loveland.
    Gaat het weer iets beter met je knie?
    Ik heb HET zojuist gedaan….. je weet wel wat ik bedoel. Nu jij nog!!!
    Fijne dag met lieve groetjes, Greetje

  4. Ha karel…ja tuurlijk willen we weten of de pijntjes weg zijn maar ik doelde op wat anders…hoe het er nu voorstond…want is begin oktober toch?
    Och die knie zal best nog even blijven klieren dus gewoon ff rust houden en de regen werkt daar wel aan mee..geniet je dag.

  5. Dat zonnetje ben je toch zelf 😉
    Dan maar veel naar buiten kijken wie weet komt die gele ploert wel weer tevoorschijn…
    En kan jou genieten weer beginnen…hohoho duurt nog lang tot de kerst hoor 🙂
    Mzl

  6. Nu wij waren een datum aan het prikken voor sinterklaas…zegt er eentje als je lief bent geweest komt hij wel….
    Komt er een reactie van de papa van marijn…dan weet ik niet of het wel zin heeft voor marijn om te komen grijnzzzzz…6 jaar en een heel eigen idee over lief zijn haha
    Of gewoon een kwajongen ???
    Fijne avond

  7. Ja het wordt weer een spannende tijd voor de kleintjes…
    En ja 6 jaar haha en jij denkt dat dat tot 10 jaar duurt en dan begint de puberteit haha
    Nu ik vind marijn heel lief en sociaal…de ouders hebben er wat moeite mee op het moment…vinden dat hij gewoon moet luisteren haha
    Denk dat ze moeten wennen aan het weerwoord van een 6 jarige…voor mij is het altijd een lieve jongen. Bankhangze

  8. Een ding is zeker ik ben blij dat ik in deze tijd geen kinderen hoef op te voeden…alleen maar meegenieten. Och ze doen het zo slecht nog niet…zegt oma haha
    De bank roept
    mzl

Geef een reactie

