mak an

zo luitjes

wat een mooi weekend was het hé
weet niet wat U deed
ik en Gerard hadden een geweldig wandel weekend

ja en maandag is het weer ook nog redelijk tot goed
ik weet nog niet wat ik doe
wel de dagen er na als er nattigheid komt
Rust en verder Mak an

er is nog kans dus morgen om het volgende te zien

sonnenuntergang

ja art , wat is art
zal voor een ieder anders zijn
ik vind de volgende prachtig

zatisi 27
ff op alleen lezen klikken

fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “mak an”

  1. Der Sonnenuntergang….wundervoll und dazu “spiel mir das Lied vom Tod”…super passend.
    Den ganzen Sonntag habe ich Wäsche gewaschen, denn im Urlaub viel geschwitzt.
    Jetzt plagt mich ein dicker Schnupfen 😦

    Alles Liebe von Mathilda ♥

  2. Goeiemorgen Karel , heb de zonsopgang iig al gezien en de zonsondergang zal ik ook nog wel beleven . Wat een prachtige pps 😀 . Stil levens ook mooi , straalt de rust van af 😀 . Jij vandaag mak an en ik al van alles gedaan ;). Fijne maandag , liefs Anja

    1. ja je was weer druk in de nacht lees ik wel 🙂 , hopelijk pak je straks nog een uurtje slaap lekker met de zon op je bol
      ja de mijnen zijn weg , op een museum na dan , inderdaad daar zijn hele wijken op gebouwd nadat de smerigheid was opgeruimd , gebeurde hier ook door oude gasfabrieken en zo wat meer
      ik hoop dat de stillevens je stil krijgen 🙂
      geniet de dag
      liefs , Karel

      1. Ja, stillevens geven altijd rust , net zoals aan de waterkant zitten 🙂 . Was al op google + aan het kijken , benieuwd naar de foto’s van Sittard maar nog niet gevonden , hihi . Overdag ga ik nooit slapen , geen tijd voor , haha . Van zonnetje genieten zal wel het beste lukken , al gaat ze al af en toe even weg . Amuseer je nog , mazzel …

  3. Hoe ze heten staat er toch bij haha
    Hoi karel
    Stillevens zo noemen ze de opstelling van dingen en er dan een foto van maken hj
    De koffiedrinkers weer de deur uit en jou logetje ook weer weg…rust in de tent 😉
    Geniet ervan

  4. Ochèrm heb je zo’n zwaar weekend gehad dat je moet bekomen?
    Maar goed totale ruststand is wel eens lekker ook…
    Wil je me niet meer zo laten schrikken…kijk op fb en ziek pfftt

  5. aha spiertjes ontdekt waarvan je niet wist dat ze er zaten 😉
    Knieholte was ook duidelijk geweest haha
    Hier is het een echte klusdag…wassen gedraaid en veel opgeruimd…zoals kleding die weg kon weggebracht en schoenen…
    Opgeruimd staat netjes…blijft anders maar op zolder staan en weg is weg hj
    De schrik was gelijk weg toen ik 2011 zag staan haha
    Smakelijk en fijne avond…

  6. Vocht in de knie dan?
    Kan zijn van het overbelasten met het wandelen…die plakstoel vandaag is dan een goeie maar wel de voetjes omhoog gooien zodat het echt rust…fijne avond

Geef een reactie

