wandel weekend – wandelse :)

zo beste mensen

het weekend is daar al wist ik niet dat het weg was hihi
en het wordt me een zwaar weekend
pppfffttt
jonge hond Kwebbel komt hier vanavond en gaat aan het eind van de zondag
weer naar moeder de vrouw
ja die heeft nu een rustig weekend
😉
wij gaan aan den wandel , en wel op het Pieterpad
Montfort – Sittard
het is een flinke wandeling door een mooi gebied
al in al wordt het een lange dag
en zondag wil Gerard , ja zo heet die jonge hond Kwebbel eigenlijk
🙂
nog wat wandelen hier bij mij in de tuin
ik zie het wel , we hoeven daarvoor geen wekker te zetten zoals op zaterdag

U ziet wel ik zal weinig in blogland zijn , maar doe mijn best
Uw lieve krabbels te beantwoorden

voor hen die ze nog niet zagen een fotoalbumpje
rondje Nieuwendam op de fiets

Limburg 

voor de Art dacht ik deze te doen
zo zou het mooie Limburg kunnen zijn geweest
in de tijd van Vincent
ja toch

vincent van gogh

rest mij U een
fijn weekend te wensen

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “wandel weekend – wandelse :)”

  1. Mooie gezocht voor jullie uitje…en als je lang genoeg blijft hangen kom je A misschien nog tegen 😉 Die is er in de avond ook haha
    Nu hoop dat ze jullie verstaan daar in het zuiden grijnzzzz
    En noem je wandelmaatje nu maar bij de naam…klinkt beter 😉
    Wandel ze…oja de onderste kan ik verwijderen 😦
    Trusten

  2. Na een fijne wandeling in het gezellige centrum van Sittard op een terras lekker eentje drinken en al het gepeupel bekijken wat voorbij loopt of fietst, geniet er maar van..
    Voor jullie beiden een mooie en gezellige wandeldag toegewenst,
    liefs Greetje
    (p.s. M had een hele goede uitslag)

  3. Goeiemorgen Karel ! Nu weet ik van welke kant je binnenkomt 😀 , route bekeken en ja plekjes allemaal bekend 😉 . Je zat net al in Den Bosch , dus het schiet al op . Pps met Sittardse kiekjes erin , kende ik natuurlijk al 😀 . Pps van Vincent ook mooi in beeld gebracht 😀 . Wens jullie heel veel plezier en een mooie wandeling toe in het Limburgse landschap . Liefs Anja

    1. liebe Giselinde
      bin ich froh mit deine Worten bei mir
      konnte bei dir nicht reagieren , aber als ich es gut habe , kommt das schon wieder
      mach langsam , Klaus hat mir ein wenig auf der laufende gehalten
      eine Umarmung zurück für dir
      liebe Gruß , Karel

  4. Hoi Karel
    Ja dat dacht ik ook en was bang dat je me voor zou zijn ermee 😉
    Maar je was druk met andere dingen hj de jonge hond verdiend vandaag ook extra aandacht grijnzzzz
    Nu doe ik het zelf haha…
    Nog een mooie dag vandaag…speciaal voor de dieren en ander voetvolk
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

