weekend ! en een lange pppfffttt

 zo luitjes

ik had een fijn fietsritje ff heen en weer naar Nieuwendam
had geluk ook want ik belde ff met Marja de oprichtster van
” je bent een Nieuwendammer als ”
en ja die kwam me een mooi foto boek brengen welk ik nog te goed had
ff wat praten , zij door en ik op de terug weg

ja en dan morgen , ik wat HH en boodschapje
en in begin van de avond een logétje
die komt weer eens mee te wandelen met me
overleef ik ook wel weer
😉

Hey%20knulff op alleen lezen klikken 

deze maand stel ik in het teken van de kunst

 alfredo rodriguez
ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “weekend ! en een lange pppfffttt”

  1. Ha dacht dat ik die al ooit had geplaatst maar kan die niet terugvinden dus zal wel niet…
    Ja het weekend staat voor de deur…
    Prachtige schilderingen van de 2e…Jetti komt hier uit de buurt 😉
    Slaap zacht en lang 🙂
    Trusten

  2. Heey Karel, een hele mooie en welbekende van Godelieve, een echte kei in het maken van dergelijke ppsjes, zoals zij ze maakt doet niemand haar na.
    In de tweede zag ik echt hele mooie foto’s met knappe kindjes.
    Welterusten en slaap maar goed uit….

  3. Goeiemorgen Karel , Jetti Paletti , voor enkele jaren terug werd die hier stuk gedraaid met carnaval 😀 . Prachtige pps ook met die indianen 😀 . Jij krijgt dus neem aan kwebbel te logeren 😉 . Wordt het vast een schitterend wandelweekend 🙂 . Fijne vrijdag , liefs Anja

  4. Hoi karel
    Ha Anja kent die dus ook haha
    Ja het zuiden en carnaval…al komen er nu de oktoberfesten bij…krijgen we helemaal de naam van feestvierende bierzuipers…pffttt
    Maar goed geslapen heb je dus…kan je er weer ff tegen…
    In ieder geval tot aan de avond…mzl en geniet je dag

  5. ich bin zur Zeit wenig unterwegs, viel zu viel am PC , aber das hat was mit Gesundheit zu tun, alles Gute und weiter so viele Aktivitäten, schöne PPS übrigens, mache es gut

  6. Oke op die fiets dan…
    Die verhalen zullen wel wat aangedikt worden en jij hebt er zowiezo geen last meer van en de managers die eruit moeten had jij ook geen boodschap aan…dus lachen geblazen vanavond.
    Smakelijk en fijne avond

  7. Ja zit weer een grote reorganisatie aan te komen en dan vooral onder de managers en die voor hen werken. Ja en zo gauw er iets gebeurd zullen ze dat blijven zeggen haha
    Wat was je snel met doeiiiiiiii hj
    mzl

  8. Jeetje de avond moet nog beginnen haha
    Maar goed jij wat anders te doen dan aan de pc zitten…
    Fijne avond en wandel ze morgen aar idd eerst een gezonde nachtrust 😉
    Trusten

Geef een reactie

