kunst in de natuur ongeacht het weer

zo luitjes

ik hoop al is wel , het weer is dat zeer zeker
de maand oktober zal zeer goed beginnen
en aan het eind daarvan kunnen we zeggen of de
spreuken in deze pps wat zijn uitgekomen

weerspreuken van de maand oktober

deze maand stel ik in het teken van de kunst

img1524716486

ik heb voor de donderdag wel een plan in de kop
maar zeg het niet , als het door gaat
ziet U het wel

oja voor hen die ze nog niet zagen

FOTO ALBUM

geniet de dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “kunst in de natuur ongeacht het weer”

  1. Zie dat je intussen de goeie er hebt staan…erg hoor dat mensen gewoon de naam weghalen…
    Net of dat de pps minder mooi maakt…
    Een hele mooie die weerspreuken…en beter nog nieuw voor mij…
    En denk erom de art eerlijk samen delen haha
    mzl

  2. Goeiemorgen Karel , heb je gevonden ! Ja, weer een hele mooie pps van Roosje , zaten weer prachtige kieken en leuke weerspreuken bij :D. Kunst pps vond ik al een mooie foto toen ik hem aanklikte 😀 en je wandeling al uitgebreid gisteren op google+ bekeken 😀 . Wens je veel plezier vandaag , fiets ze ! Liefs , Anja

  3. Met de weerspreuken in de hand trok ik naar ’t mooie kasteel Slangenburg Karel
    &
    rest van de mooie omgeving, er was geen kat te zien, letterlijk dan hé Karel(hmm)
    mooie streek daar trouwens….

  4. Hoi karel
    En ja dan zeg jij dat ook netjes haha
    Heb een hekel aan iemand die anderen wil corrigeren en zelf niet op het juiste pad zit haha
    Maar goed ik erger me er niet meer aan das zeker…
    Lijkt hier drukker dan op blogger haha
    Dus zal me rondje hier wat langer maken…mzl geniet ze

  5. Hoi Karel,
    Prachtige foto’s van je wandeling.
    Vooral de eerste van die sloot ben ik jaloers op.
    Mooie pps van Roosje, weerspreuken in Oktober.
    Bedankt weer voor je commentaartje.
    En geniet verder van je wandelingetjes
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

