Afgelast

mogge Luitjes

ik had vandaag een fijne wandeling
wel ook een lange dag
en daar komt morgen nog een bij , al zal die anders verlopen
want ik ga fietsen , en wel vanwaar ik de vorige maal
de LF 1 verliet Heiloo
en wil bij Egmond a/d Hoef de route weer oppakken tot Katwijk aan Zee
dan weer weg van de route en in Leiden de trein naar huis pakken
ja ik blijf niet thuis met dit mooie weer hoor
en ik denk vele bloggers met mij
ik doe een pps die en de dag pakt
en de laatste uit de map dieren van de maand

aquarium fish

wens U een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “Afgelast”

  1. Goeiemorgen Karel , jij dus op de fiets 😀 . Gelijk heb je om nog te genieten van het mooie weer , doe ik ook 🙂 . We kunnen dadelijk nog lang genoeg binnen hangen , tja , ik niet , zal wel moeten , weer of geen weer 😉 . Kleurige pps waar ik spontaan zin kreeg op een broodje haring 😀 . Fiets ze zou ik zeggen . Fijne woensdag , liefs Anja

  2. goede morgen Karel,
    weer een mooi ppsje van Jeffy,
    ik zou zeggen fiets ze vandaag, het is prachtig weer er voor, dus geniet er van,
    groot gelijk heb je om iets te ondernemen met dit mooie weer,
    liefs en tot de volgende keer, Greetje

Geef een reactie

