lang leve de gein

mogge luitjes

ik heb vandaag een rustdag ipv weg te zijn op de fiets
en plots heb ik zin om gein te maken
hihi

 radiator

In de trein zit een oud gerimpeld mannetje.
Komt er een bloedmooi meisje in minirok tegenover hem zitten.
Het meisje kijkt naar de man en ziet plots al zijn rimpels wegtrekken.
Ze vraagt: Wat is er met u aan de hand?
Tja, zegt de man, ik heb mijn vel nu wel ergens anders nodig!

Jantje komt thuis van school en vertelt trots:
Ik heb vandaag mijn eerste Engelse les gehad.
Nu kan ik ook dank je wel zeggen in het Engels.
Zijn moeder antwoordt:
Dat is goed, want tot nu toe kon je dat nog niet eens in het Nederlands.

Jantje zit langs de gracht heel hard te huilen.
Komt er een bezorgde mevrouw naar Jantje toe en zegt:
Stil maar, stil maar, wat is er gebeurd?
Jantje zegt: Mijn moeder heeft allebei de katjes in de gracht verzopen!
Oooh! wat gemeen! zegt de mevrouw.
Ja, zegt Jantje, ze had nog zo beloofd dat ik het mocht doen!

Jantje zit op school. Vraagt de lerares aan hem:
Jantje er zitten vier vogels op een hekje, komt er een jager aan en
die schiet een vogel af, hoeveel vogels zitten er daarna nog op het hekje?
Geen een! , zegt Jantje.
Hoezo? , vraagt de lerares.
Nou”, zegt Jantje, als je er een af schiet vliegen de andere drie weg.
Nee, zegt de lerares, het antwoord is drie, maar de manier waarop je denkt vind ik leuk.
Jantje: Dan heb ik ook nog een vraag voor jou:
Er zitten drie vrouwen op een bankje, de eerste likt aan een ijsje,
de tweede bijt in een ijsje, de derde zuigt aan een ijsje, wie van de drie is getrouwd?
De lerares denkt diep na …: Ik denk dat het degene is die aan het ijsje zuigt.
Nee, zegt Jantje, degene met de trouwring om haar vinger.
Maar de manier waarop je denkt, vind ik leuk!

Jantje: Meester, ik ben mijn boterhammen vergeten
Meester: Per ongeluk?
Jantje: Nee.
Meester: Met bijbedoelingen?
Jantje: Nee, met kaas.

Jantje: Papa, wie was Adams schoonmoeder?
Vader: die had hij niet Jantje en daarom woonde hij ook in het Aards Paradijs!

metaal moeheid

ik wens U een fijne dag nog

en geniet de dag van morgen

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “lang leve de gein”

  1. Lekker hè niksdoen ???
    Was ik toch wel heel benieuwd wat jij onder het bovenste plaatje had verstopt 😉 nu je ineens een vrouw bent geworden grijnzzzz
    Maar het is een grappige…en ja de moppen komen me wel heel bekend voor…behalve die boterham 🙂
    En de dieren kan ik ff niet plaatsen maar het is een hele mooie om te zien…smakelijk en fijne avond

  2. Andere betekenis van plaatsen 😉
    O wat jammer nou anders hadden we vriendinnen kunnen worden Prrrrrrroest…
    Is altijd leuk om nieuwe ppsjes te zien…en wil ze echt niet allemaal plaatsen haha
    De mail zit nog vol met mooie dierenplaten.
    Smakelijk again 😉

  3. Nu volgens hen ben ik deze maand een jubilaris hier op wp…zal het eens nakijken.
    En jij bent gelijk met mij hier begonnen toch?
    kreeg het rechtsboven te zien bij het wolkje van de reacties…
    Ohoh had je nog niet geklikt… 😉
    Zo mijn rondje zit erop…kan ik beginnen met mijn plannetje…mzl

Geef een reactie

