ff zo snel als de Eekhoorn een rondje om

mogge luitjes

maakte ik gister nog gein dat we na de herfst naar de lente gaan
van mij zou het mogen hoor , maar het zal niet gebeuren
en ach ik hoef nu niet in winterse omstandigheden te werken

maar dat zal toch nog ff duren
wij krijgen de komende dagen een beetje
Indian summer
redelijk weer met wat zon en meest droog
ja wel iets frisser , ach dat hoort er bij
laten we eens een rondje om de wereld doen
gaat U mee

autum around the world

dan is daar weer de map vol met dieren

en wie past er nu mooi bij de herfst
juist
deze

eekhoorn1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “ff zo snel als de Eekhoorn een rondje om”

  1. Grapjas daar heb ik geen inspraak in…en is maar goed ook, anders hadden we al lang een elftal bij elkaar 😉
    Die bovenste had ik al geruimd en de onderste is een nieuwe voor me…ken er wel met eekhoorns maar deze nog niet.
    Ja bijna herfst…brrrr
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , prachtige herfstbeelden uit vele landen 😀 . Ieder jaargetijde heeft zijn eigen schoonheid 🙂 . Eekhoorntjes zijn ook heel leuk 😀 , zie ze ook vaak in het bos en zelfs hier langs de kant van de weg in de bomen . Wens je alvast een fijne dag toe , liefs Anja

  3. Voor mij begint de herfst pas de 21e en als ik nu naar buiten kijk dan hebben we weer zomer haha
    Hadden we gister moeten hebben…ipv die regen.
    Maar goed jij hebt kunnen lachen om mijn natte voetjes
    Geniet je dag en idd het wordt een beter weekend

  4. Alles was nat…zelfs wat er in de tassen zat 😉
    Ja de herfst houd ons bezig en denk dat jij van 2 mooie herfstdagen gaat genieten met wandelen en de natuur in gaat…
    Hier vandaag een rustdag…opladen voor morgen hj
    En hier en daar wat recht trekken wat scheef staat whahaha
    Mzl

  5. Ja als de zon zich laat zien stappen er nog velen snel even op de fiets…
    om van de herfstzon te genieten…
    Wij niet wij genieten hier wel van die heerlijke smoeltjes…smakelijk en fijne avond

  6. Dat hangt standaard in de garage en kan er zo op…
    Maar we hebben er maar een dus een probleem haha
    Nee daar is de tijd te kort voor na het slaapje morgen komen ze en de dag erna na het slaapje weer huiswaarts. Maar wij vermaken ons wel hoor…fijne avond

Geef een reactie

