kom we zoeken een lekker strandje op

 mogge luitjes

vandaag een regenachtige dag
zo men zegt , ik zie het wel wat het wordt
heb op een boodschapje doen geen plannen
en U , wat heeft U allemaal voor vandaag in petto
hoe dan ook , ik dacht zo , als ik er nu eens een stranddagje van maak
lekker toch en er zitten mooie plekjes bij
veel strand plezier

bijzondere stranden

dan is daar weer de map vol met dieren
en laten die nu aardig bij wat strandjes passen
🙂

les poissons

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “kom we zoeken een lekker strandje op”

  1. Goeiemorgen Karel , mooie stranden zaten erbij 😀 . Onder water is weer een wonderbaarlijke wereld op zich zelf , schitterende kleuren 😀 . Ik was eerst mijn mailbox leeg aan het maken , allemaal berichten van mensen die bij jouw op google + reageren en waar jij antwoord op geeft . Haha , snap niet dat die bij mij binnen komen . Fijne woensdag , liefs Anja

Geef een reactie

