de rust gaat verder

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

ik had een rustige zelfs zonnige zondag
liep alleen een blokje om in de buurt
ja ik weet het totaal iets anders
vandaag heb ik toch echt wat werk te doen
zowel in het HH als anderszins
even tijd om te bezinnen zeg maar


 photo momenten van bezinning_zpsw8pisykw.png

 

in een map met de naam dieren
staan vele mooie ppsjes
zet er hier deze maand elke dag een neer
vandaag is het deze

  photo de adelaar_zpsrws4dpt3.png

geniet het weekend
doe ik ook
 

lieve groet

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “de rust gaat verder”

  1. Weekend ? Weekend is voorbij haha
    Maar dat zijn mooie om de week mee te beginnen..
    Vooral de eerste om de teksten en plaatjes maar ook de adelaars..prachtige vogels
    En het is niet alleen de rooie maar drinken in gezelschap doet het um hj
    Trusten…foutje je slaapt al…mogge karel

  2. Goeiemorgen Karel of moet ik nog nacht zeggen ? Net pas thuis en ga nu even met mijn vriendje aan de wandel . Heb al genoten van de schitterende ppsjes 😀 😀 . Zal wel pas tegen 6 uur gaan slapen , alvast een fijne maandag , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    hele mooie momenten van bezinning en een pracht voorstelling van adelaars,
    goede keuze van je.
    Tja….een nieuwe week is begonnen, weer van alles op het programma, nee…verveel me niet.
    Zonnige groetjes van uit het zuiden, Greetje

  4. Hoi Karel , nog met hh bezig ? Heb wandeling snel afgebroken , begon me raar weer te worden . Ben ik net onder aan de flat begon het te onweren , pffff . Nu zit ik hoog en droog 🙂 .Alvast smakelijk en een fijne avond , liefs …..

  5. Oh ja, die Hausarbeit inspiriert lieber Karel, aber heute habe ich einen total unlustigen Tag. Möchte schlafen und kann nicht, möchte was tun und kann auch nicht.
    Hoffentlich vergeht das bald wieder.

    LG Mathilda 🙂

  6. Dat gaat je lukken met al die opgespaarde glimlachjes… 😉
    De donkere wolken zijn wat weg las ik en je kan weer adem halen…
    En ja sappelen is niet fijn maar nodig…
    Smakelijk en fijne avond

  7. Nee zal niet simpel zijn maar brood nodig om er voor eens en altijd een punt achter te kunnen zetten.
    Dus eigenlijk weet je begin van volgende maand pas wat het precies allemaal in gaat houden…of zie ik het verkeerd?
    mzl

Geef een reactie

