geniet de ddag

mogge lieve bezoekers van
mijn blog
zo luitjes
had ik gister een fijne wandeling met
heel verschillende landschappen
zeg maar van heel groene weilanden
tot een mooie en grote zandverstuiving
en een flink stuk bos daar tussen
vandaag zou een regen dag worden
en dus houd ik een RHH dag is
RustigHuisHaten
  photo zon zee strand_zpsfewejppu.png

ja ik had in de agenda staan voor vandaag fietsen
en wel op de LF1 waar ik in Heiloo eindigde op 1 september
wie weet morgen
komen wel weer mooie dagen

in een map met de naam dieren
staan vele mooie ppsjes
zet er hier deze maand elke dag een neer
vandaag is het deze

  photo 4 parni_zpsk1uhviqn.png
ff op alleen lezen klikken
 
geniet het weekend
doe ik ook
liefs
karel
Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “geniet de ddag”

  1. De bovenste had ik al eens of staat nog ergens in concept maar het is een mooie, dus blijft mooi staan ook 😉
    Echt wel mooie beesten in de onderste pps…maar ga toch voor de eerste.
    Heerlijk dat geluidje en plaatjes 🙂
    Ben je moe…je puft zo haha
    Trusten 🙂

    ctrl werkt nog goed

  2. Sogar einen Sandsturm, das ist weniger schön und wenn du wieder losziehst, dann wir das Wetter besser.
    Die Strand PPS ist super und so einen super Tag wünsche ich dir lieber Karel.

    LG Mathilda 🙂

  3. Goeiemorgen Karel , denk dat jij nog lekker slaapt en ik ben al van jouw ppsjes aan het genieten 😀 . Toen ik een jaar of 4 was wou ik altijd een zwarte panter hebben , haha . Bleef het maar vragen ,snapte toen nog niet dat die beestjes helemaal niet zo lief waren dan dat ze er uit zagen 😉 . Dus jij vandaag aan het rustig hh , 🙂 . Ik ga vanmiddag niet al te lang wandelen , wil kijken wat Tom doet in Vuelta . Fijne zaterdag , liefs Anja

  4. Hoi karel
    Ja soms ben je uitgetypeld en is dat erg handig 😉
    Nee ik bedoelde niet neem een huisdier haha
    Het blijft een mooie pps…ook al zag ik die al eerder…groetjes en geniet je dag

  5. Nee karel zo werkt dat niet haha
    Als ze maar eventjes er zijn willen ze ook alle aandacht en niet maar een halve opa grijnzzzz
    Och hij kan nu nog kijken toch?
    Eten doen we pas later haha
    fijne avond

  6. Zal ik zorgen voor allemaal nieuwe blogjes…als je er toch niet op wacht haha
    Broekie ben je nog in vergelijking met die daar waren…
    tussen de 70 en 75 ja en dan ikke nog haha
    Trusten

Geef een reactie

