wens U een zonnige vrije vrijdag

hoi lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
 
was ik
woensdag
 

ik ben zo vroeg slapen
de wekker staat al op 06:00 herrieschoppen

ik ben vrijdag weer pleite hoor
als het lukt
 
voor de rest
leef ik tussen
 
  photo lights and shadows_zpscwimgkv6.png

in een map
dieren

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

ik ga dan ook gewoon van boven af

 hier de maand september

dagelijks 1 plaatsen

 vandaag is dit deze

wie weer zie ik er nog vandaag

 photo vlinders in de natuur_zpsuigramnp.png


ff op alleen lezen klikken
 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂

liefs

Karel
Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “wens U een zonnige vrije vrijdag”

  1. Guten Abend Karel. Nun sehe ich das du auch etwas auf deiner Kiste hast. Super – eigene Fotos! Du kannst Videos mit guter Qualität erstellen. + die pps von anderen Veröffentlichen. Das ist Schön. Da kann sich so mancher eine dicke Scheibe abschneiden. Kein Schnick-Schnack!!! 😀 Auch heute ist alles gut. Danke. L.G. Wolfgang

  2. Goeiemorgen Karel , jij al in de trein en op naar een wandeling op de Veluwe 😀 . Leuk weer de fotoreportage 😀 en mooie powerpoints heb je weer geplaatst 😀 . Wou dat ik eens wekker kon zetten , hahaha , denk dat ik wekker wakker maakte 😉 . Fijne dag en geniet er van , liefs Anja

Geef een reactie

