rustdag

hoi lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

ik houd vandaag wat mijn gemak vandaag
niet dat het wandelen zwaar was hoor

eerder het tegendeel

heb wat andere dingen te doen dan enkel gein maken

en de hort op gaan

U ziet hier de wandeling van dinsdag



in een map
dieren

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

ik ga dan ook gewoon van boven af

 hier de maand september

dagelijks 1 plaatsen

 vandaag is dit deze

 


ff op alleen lezen klikken
 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

πŸ™‚

liefs

Karel
Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “rustdag”

    1. Houden zo zou ik zeggen
      Komt omdat wp het filmpje zelf plaatst…en op blogger gebruik je de embed…
      Wat maakt het uit…maar als het goed moet je dat wel aan kunnen passen.
      Slaap wel

  1. Goeiemorgen Karel , 3 filmpjes in 1 dus , dacht eerst dat ik een heel ander filmpje was aan’t bekijken dan op G + , haha . Wel leuk gedaan πŸ˜€ . Pps van watervogels is ook weer een prachtige πŸ˜€ . Jij dus lekker dagje thuis vandaag πŸ˜‰ . Ik zat gisteren op een afgelegen plek , was ik nog nooit geweest , beviel wel goed en ga kijken of ik daar straks weer op uit kom . Fijne dag met wat je ook gaat doen . Lieve groetjes , Anja

  2. Dus jij bent niet de dwarsligger maar zij haha
    Merk het nu ook bij de what’s app dat je uit moet kijken…
    Maar o wat krijg ik leuke dingen toegestuurd πŸ˜‰
    En een beetje kunnen doen vandaag wat je in de planning had?
    mzl

  3. Geen plan van aanpak of goed beslagen ten ijs komen πŸ˜‰
    Zet voor jezelf in ieder geval alles op een rijtje anders vegen ze de vloer met je aan…s6
    en ja morgen eerst de natuur in…wie doet je wat dat is gratis πŸ™‚
    mzl

  4. Toch zullen er vervelende vragen komen…bereid je daar maar op voor.
    Alhoewel dit heb je al meer gehad dus wie weet komt er eindelijk schot in de zaak…
    Hoop in ieder geval op een goede regeling waar je je in kan vinden…wandel ze morgen of is het fietsen?
    Trusten

Geef een reactie

