mogge

hoi lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

onze planeet zegt
goede morgen
en ik ook hoor

vandaag nog wat kans op regen
dan komen er droge dagen
en ondanks dat ik niet echt lekker in m’n vel zit
zal ik enige dagen weg zijn te wandelen en fietsen

is er onder U iemand die ervaring heeft met
thuiswerk doen en zo wat extra’s verdienen
graag zou ik die ervaring horen
dank U

zo geniet de mooi beelden van de planeet
Aarde
planet earth

 

in een map
dieren
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

als je het over deze planeent en vrede hebt

vrede een sprookje

geniet een fijn weekend
doe ik ook
🙂
liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “mogge”

  1. Mogge Karel, kan je niet helpen met de bijverdiensten maar wens je wel veel succes met het zoeken naar. Mooie pps , wens je een fijne dag

  2. Goeiemorgen Karel , wat lees ik nou , niet lekker in je vel ? Hoop dat het snel wat beter dan met je gaat . Schitterende beelden verwerkt in beide ppsjes , mooi 😀 . Thuiswerk weet ik van een goeie kennis van me , deed inpakwerk maar snel gestopt ermee , had het hele huis op de kop staan met dozen en dingen die moesten worden ingepakt . Fijne maandag , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    twee pracht ppsjes heb ik hier gezien, bijzonder mooi.
    Jij niet lekker in je vel? Hoop dat dit snel verandert.
    Nee Karel, met thuiswerk heb ik geen enkele ervaring.
    Wens je een fijne fiets en wandelweek toe, de zon komt deze week weer terug,
    liefs Greetje

  4. Ha karel
    Rokje is weggewaaid hj
    Een goeie keuze vandaag met je ppsjes en wat mooi om te zien beide…
    Als het goed is heb je die mail al…gelijk gister gestuurd
    s6 met je zoektocht
    maar geniet ook je dag
    mzl

  5. Zo en nu ik er toch weer ben maar gelijk op de like knop geklikt…vraag me af wat ze daar mee doen, want eigenlijk zeg je alles al in een reactie…
    Ja vond het al vreemd dat die niet zou zijn aangekomen…
    Met een beetje geluk blijf je een glimp van het rokje opvangen whahahaha
    Zet het op je bureaublad kan je er het hele jaar van genieten grijnzzzz
    mzl

Geef een reactie

