aan de wandel

hoi lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

ik ben vandaag aan den wandel
en nee niet langs de kust
en zal zeer zeker ook geen kwallen tegen komen
ik loop tussen
Holten en Laren

water en zand

met dat ik met dit blog bezig ben bedenk ik mij
deze pps had beter donderdag gepast

in een map
dieren
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

jiggly jellyfish
ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend
doe ik ook
🙂
liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “aan de wandel”

  1. Goeiemorgen Karel , heb je route al bekeken , 😀 . Hoop dat het weer je mee zit , bij mij nog flink bewolkt . Mooie powerpoints weer die je geplaatst hebt 😀 . Wens je een aangename wandeling toe en geniet er van . Lieve groetjes , Anja

  2. goede morgen Karel,
    heb hier weer genoten van twee hele mooie ppsjes, vooral die onderwaterwereld zo schitterend mooi om te zien. Wens je een fijne wandeldag en hoop voor je dat het droog blijft, hier regent het….
    liefs Greetje

  3. Hoi wandelaar…je hebt je planning alweer klaar haha
    Ja het weer speelt weer een beetje mee en kan jij erop uit trekken
    Vind het fijn om thuis te zijn, dus die planning van jou is me wat teveelvan het goeie haha
    Wandel ze en geniet je dag

Geef een reactie

