fijne zondag

hoi lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

weerfenomenen kennen we zo langzamerhand wel
ook afgelopen zomer weer vele weer records gebroken
maar of het nu goede of slechte omstandigheden waren
het geeft mooie beelden

 tumblr_ntjem4jxrn1qzl4yeo1_500

in een map
dieren
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze
en de zoen is extra voor U

29-08-14 - 1ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend
doe ik ook
🙂
liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “fijne zondag”

  1. Goeiemorgen Karel , alleen al voor die foto krijg je al een 😀 . Haha , leuk gedaan ! Gelukkig hier geen onweer zoals in pps maar een stralend zonnetje 😀 . Dieren PowerPoint vind ik de mooiste 😀 . Wens jouw een schitterende zondag toe , liefs Anja

  2. Mooie voorstellingen.Dat je de foto op mijn blog niet kon zien heeft te maken met een probleempje bij mij.Ik wilde een grotere foto zetten en de kleinere vervangen maar ik lukte er niet in.Het moet dus de kleine blijven sorry.

  3. Hoi karel
    Je verrast iedereen door de plaatjeskeuze en het gaat er toch om wat eronder zit…en ja die kan ik ruimen haha…maar zou die nooit onder zo’n plaatjes verstopt hebben…daar moet je man voor zijn grijnzzzz
    Geniet je dag…

  4. ein süßes Kätzchen, ich meine die Untere, die oben sollte wohl doch einen längeren Rock ragen, obwohl………, alles Gute für deine Vorhaben, hier regnet es, schönen Sonntag wünsche ich

    1. ach Cees
      moet je nooit doen , jezelf voor de kop slaan 🙂 kan pijnlijk zijn
      ik zit momenteel wat in een dip en niet lekker in het vel zodoende en dan is een woord te veel snel gezegd , normaal had ik vast en zeker de humor er wel van in gezien

      Vuelta groet
      ik ga bij de Belg op de buis

  5. Begin het een beetje te begrijpen…die reactie zat gewoon nog onder je muis en dropte die bij mij haha…net als die greetje pffttt
    En apeldoorn bellen…is er schade dan?
    Smakelijk en fijne avond

  6. Dag Karel,
    Weer mooie ppsjes, en wind kan leuke effecten geven hihi.
    Weer fijn hier ff te zijn.
    En lees dat je je niet lekker voelt, hopelijk snel voorbij.
    Wordt vlgd week weer mooi weer.
    Bedankt voor jou commentaarje he.
    Lieve groet Marianne

  7. De bank heeft weer rust gekregen…en of ik die serie ga volgen blijft nog eenvraag…
    Begon best langdradig…maar eindigde spannend dus wie weet haha
    Wat een uitleg krijg ik…mzl

  8. … windy here too … but not THAAAT windy, u naughty man … smiles … and quite cold too, by the way … was +2C last night … sooo, let’s pull on some long johns over them “buns” … smiles … Love, cat.

Geef een reactie

