we kunnen blij zijn dat wij het zien regenen , toch

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
weekend

 geintjes
uit de mailbox

Een goei

Je zou het er benauwd van krijgen

Oma komt in het rusthuis terecht en iedereen staat klaar om haar te helpen.
De verpleegsters wassen haar, geven haar een uitgebreid ontbijt en zetten haar

in de stoel voor het venster met zicht op de prachtige tuin.

Alles lijkt perfect tot Oma ineens lichtjes naar rechts begint over te hellen.

Onmiddellijk storten twee verpleegsters zich op haar en zetten haar terug goed

recht in haar zetel.

Alles lijkt zich terug te normaliseren tot Oma naar links begint over te hellen.

Weer snellen de verpleegsters toe om haar terug in de correcte houding te
hijsen.

Enkele dagen later komt de familie op bezoek om te zien hoe Omaatje het maakt.

Is alles goed verlopen tot nu toe, zijn ze vriendelijk?

Het is hier nog niet zo slecht, zegt oma,

behalve dat je geen kans krijgt om een scheet te laten.!

Vergeet nooit uw bril …

Gisteren vroeg mijn vrouw mij waarom ik niet iets nuttigs doe met mijn vrije
tijd nu ik al enkele tijd op pensioen ben.

Zij stelde voor dat ik naar het seniorencentrum zou gaan om er wat contact te
hebben met de mannen aldaar

Dat heb ik dus gedaan en toen ik vorige nacht thuis kwam heb ik haar verteld dat
ik mij aangesloten had bij een parachute-club.

Zij zei : Ben je op je kop gevallen ? Op jouw leeftijd ga je nog beginnen met
uit vliegtuigen te springen !

Fier toonde ik haar de lidkaart die ik gekregen had.

Ze zei : Gij idioot, waar is je bril ? Dit is geen lidkaart van een para-club
maar van een paren-club !!!

Nu zit ik serieus in de knoei en weet niet meer wat te doen want ik tekende voor
vijf sprongen per week !

Het leven van een senior wordt er niet gemakkelijker op, nu neem ik overal mijn
bril mee.

Stoefen over de vrouwen

Blanke 1 :

mijn vrouw heeft zo’n grote borsten dat mijn handen te klein zijn om ze helemaal
vast te nemen.

Blanke 2 :

mijn vrouw heeft zo’n lange benen dat als ik haar om 7 u begin te kussen vanaf
haar voeten ik maar om 8 u aan haar navel ben.

Marokkaan :

mijne vrouw hebben zo’n kont dat als ik op haar gat sla en dan werken ga,

haar gat nog altijd trilt wanneer ikke thuis kom .

De Blanken : jawadde, heeft je vrouw zo’n grote kont ?

Marokkaan : nee nee, ikke nooit nie lang weg voor te werken

Op de vooravond van de bruiloft, heeft de oude met zijn zoon een onderonsje.
Simon, mijn jongen, ik moet bekennen dat ik met jou nooit gesproken heb, over de
dingen des levens, enz…
Vanaf morgen leef je met je vrouw, en er zijn bepaalde dingen die je moet weten.

Ken je wel de vijf vingers van de hand ?
Natuurlijk, papa! De duim, de wijsvinger, de middenvinger en
Nee!nee! onderbreekt de bankier hem. Dit bedoel ik niet!
Er is de vinger van………..de reis
De vinger van………………de richting
De vinger van………………het genot
De vinger van………………het huwelijk en tenslotte
De vinger van de …………fijne manieren.

Ah zo?

Simon, ik leg het je uit : De duim is de vinger van de reis, omdat je die kan
gebruiken wanneer je wil liften!

Akkoord, papa

De wijsvinger is deze van de richting, deze gebruik je wanneer je iets wil
aanwijzen!

O.K.!

De ringvinger is deze van het huwelijk, omdat je daar je trouwring aan schuift!

Ja, papa

En de pink is de vinger van de fijne manieren, die moet je omhoog houden, als je
in gezelschap van een kopje thee geniet!

Begrepen, papa! MAAR, papa, je vergat de vinger van het genot?

Simon, ik heb het beste willen bewaren voor het laatst!
De vinger van het genot is de middenvinger! Het is de mooiste en ook de langste
!
Om volop te genieten, steek je deze vinger even in je mond om hem nat te maken

en… zo tel je dan de bankbriefjes!!

Groetjes

Je dacht weeral aan iets anders zeker??

Een agent stopt een auto op de E314
Goedemiddag meneer, wij registreerden net een snelheid van 160
kilometers zegt de agent.

De bestuurder antwoordt Maar dat kan niet, ik had de cruise-control
aan op 110, misschien is uw radar niet accuraat

Zijn vrouw ernaast kijkt niet eens op van haar breiwerk terwijl ze
zegt: doe niet zo mal lieverd, je weet best dat deze auto geen
cruise-control heeft …

Terwijl de bekeuring wordt uitgeschreven zegt de man tussen zijn
tanden kun jij niet gewoon eens een keertje je mond houden ?

De vrouw glimlacht minzaam en zegt : Wees blij dat je radarverklikker
op tijd afging ..

Terwijl de agent een tweede bekeuring schrijft voor de illegale
detector, kijkt de man zijn vrouw aan en gromt Verdomme mens, hou
asjeblieft je kop dicht !

De agent fronst zijn wenkbrauwen en merkt op dat de bestuurder zijn
veiligheidsgordel niet om heeft.

De bestuurder legt uit dat hij deze heeft losgemaakt op het moment dat
hij aangehouden werd, zodat hij zijn rijbewijs uit zijn kontzak kon
pakken.

Zijn vrouw zegt onverstoorbaar : Maar schat, je weet best dat je je
gordel niet om had. Je doet hem toch nooit om als je rijdt ?

Terwijl de agent de derde bekeuring uitschrijft, kijkt de man
verwilderd zijn vrouw aan en schreeuwt : Wil je dan nu GODVERDEGODVER
alsjeblieft eens een keer JE MUIL HOUDEN !!!! ??

De agent kijkt de vrouw aan en vraagt: Praat uw man altijd zo tegen
u mevrouw ?

Ach welnee agent, alleen als ‘ie te veel gedronken heeft …
 
🙂

 

zo genoeg gelachen
nu weer eens zien hoe mooi de natuur is

  photo als de natuur kon spreken_zpslbn4y3t8.png

in een map
dieren
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze
en ziet U de connectie met die mooie over de natuur

  photo blinden geleide hond_zpsfoke5fvr.png

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “we kunnen blij zijn dat wij het zien regenen , toch”

  1. Je scroller heeft ziet er hier al beter uit…al zijn er zinnen van 1 woord haha…en staat ook niet in het midden grijnzzzz
    Ja en de ppsjes haha ik zeg niks…behalve maart en juli dit en vorig jaar,
    maar wel nog dat ze mooi zijn…
    Ja baas haha
    Jij slaapt vast al…ik ook bijna grijnzzzz

  2. Goeiemorgen Karel , whahaha , al smakelijk gelachen om de soms wat ondeugende mopjes 😀 . Schitterende natuur pps en een leerzame over blinde geleide honden 😀 . Goed dat ze er zijn en vele mensen weten idd niet dat ze er van af moeten blijven . Wens je een mooie zaterdag toe , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    Weer een heel gevarieerd blog vandaag.
    Als de natuur kon spreken – was me bekend en een erg mooie en leerzame over de blinde geleidehond. De mopjes mochten er ook weer zijn haha…
    Wens je een heel fijn weekend toe met lieve groetjes, Greetje

  4. Ha karel
    Nee met een ! haha
    Is zomakkelijk aan te passen en als de zijkant weggaat daneen sluittag div toevoegen en klaar ben je al….
    Och een vordeel er komen er meer dan ik dus is het goed toch…en neuwe dat zal niet mee vallen haha…of je moet een andere leverancier hebben dan R
    Werk ze ! Grijnzzzzzz
    mzl

  5. Wat aan kruiden dan want alleen groenten en tonijn is wat smakeloos…hj
    En ja niet alleen ik kijk de ppsjes maar je doet je best en alles onthouden van jaren wat er geplaatst wordt is niet te doen…alblijven er meestal wel flarden hangen haha
    Groetjes

  6. Die beiden PPS sind wunderschön lieber Karel. Meine Tochter hat einen schwarzen Labrador, ein soooo lieber Hund und kinderfreundlich.
    Hab ein schönes Wochenende und liebe Grüße von Mathilda 🙂

    Es ist kalt und regnerisch geworden, richtig Herbst 😦

  7. Ha jij leest over de foutje heen…zag ineens dat er wel heel veel in stonden 😉
    En ja dat mag natuurlijk niet…van de baas 🙂
    Zal het toetsenbord maar de schuld geven…
    Ja je was zelfs op me stekkie…duurde wat lang maar je was er en dat telt grijnzzz
    Oja gefeliciteerd met je 19 jarige achternichtje 😉
    mzl

  8. Denk dat ie niet eens weet hoe hij die aan de praat moet krijgen…wachtwoord erop haha
    Wel een bureaubladgemaakt voor de anderen als die aan de pc zitten…kunnen ze niks overhoop gooien 😉 bij mijn blad… 🙂 ik ga bruinen nu
    mzl

  9. En dat was lekker warm…slapen een ander verhaal haha
    Ja aan zetten met de knop…maar daar blijft het dan bij…vraag wel eens zal ik het uitleggen, maar nee hoor hij wil niet grijnzzzzz
    Vlees staat in de oven en duurt nog ffkes…jij zal het wel al op hebben.
    Fijne avond

Geef een reactie

