op naar een fijne vrije vrijdag ;)

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik was afgelopen woensdag weer op het Pieterpad
en liep door een prachtig gebied van
Hellendoorn naar Holten
ben weer benieuwd hoe U de wandeling ervaart
best te zien in groot scherm

 

ff kijken wat het weer ons
brengt
maar volgens mij wordt het nat
en blijf ik lekker binnen

in een map
dieren
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo autumm kitties_zps0duvngi4.png
 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “op naar een fijne vrije vrijdag ;)”

  1. We kunnen natuurlijk ook kitties gaan zoeken…
    Een mooie maar een ouwetje, gaat bij mij terug naar 2013
    dus kan wel weer een keer haha
    Het is een prachtige om te zien in ieder geval…en ja je filmpje al gezien
    Slaap wel

  2. Hoi Karel
    Nee dat is anders dat was 2 x bij mij haha
    en ja als je alle 4 volgt dan heb je dat regelmatig grijnzzz
    Maar daar ging de discussie niet over…
    Jij al volopaan de slag geweest met rechttrekken…nu hier ook en zo weer verder
    Geniet je dag

  3. Vroeg me al af of jij ook in diepe rust was…nee dus nog niet haha
    Hier ook op tijd want lang uitslapen betekend voor die mannen altijd nog 7 tot 8 uur haha
    Maar goed willen we nog wat met ze doen dan moeten we zowiezo snel zijn want voor de middag willen ze alweer huiswaarts…druk net als jij haha
    Trusten

  4. Hier voor in de straat dan toch…anders is de tijd tekort haha
    Maar betekend wel dat we erna aan ons vrije weekend kunnen beginnen…
    Ieder nadeel heeft ook een voordeel…of was het andersom ???
    Slaap wel

Geef een reactie

