rustdag op donderdag

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik was niet ziek hoor
was toch mede door de vele wind en duinen
een pittig ritje
heb de kiekjes in een diashow gezet
kreeg niet de song van de eenzame fietser er in
hihi

het beste bekeken op
fullscreen

in een map
dieren
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze dus als laatste van de maand

 bijenkorf photo 7a4c_1.jpg
 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “rustdag op donderdag”

  1. Het begin leek sail wel maar erna prachtige foto’s van zee en strand…kon het bijna voelen de wind van de zee..mooie reportage…en ja die bijenkorf heb ik er pas nog op gehad hj
    Dus doe het wel met e fotokes in je filmpje
    Slaap wel

  2. Hallo Kareltje , de like is van mij oude pagina die is alleen toegankelijk voor mij… het is mijn oude Space pagina..die is wel mee gegaan naar wordpress… wil je er op dan moet je dat eerst aan mij vragen…. hahahaha wens je een fijne rustdag… als ik thuis ben bekijk ik je videootje ..nu in een sneltrein naar het zh.dikke knuf tuutje op je snuutje.

  3. Goeiemorgen Karel , mooie reportage is het weer geworden 😀 . Pps pas nog gezien maar maakt niets uit 🙂 , zolang die beestjes maar op afstand blijven vind ik het prima 😉 . Zal zo meteen eens op zoek gaan of jouw reactie weer niet in spam is beland , krijgt WP ja wel vaker klaar . Fijne dag en geniet van je rust , liefs Anja

  4. Mooie reportage Karel. (wat blijft het duin gebied toch prachtig) Wij gaan dit weekend de Corso in Eelde bekijken. Onze zoon is daar altijd erg druk mee. Alles regelen van de marktkraampjes – dat de wagens op tijd vertrekken tot mensen helpen die de geprikt zijn door een wesp. Soms zet hij ons ook in. Een keer moesten we de auto rijden in de reclame Karrenvaan van het bestuur .Ze hadden zelf geen tijd.Best wel grappig om te doen . Maar zelf zie je niet zoveel op dat moment. Ook voor jou een fijn weekend.

Geef een reactie

