slag om de arm

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

als het goed is , zit ik
vandaag weer eens op de fiets
niet die U op de foto ziet , daarmee peddelde ik half Europa door
hier op een wat ik noemde een juncle brug bij
Thusis alwaar ik nog weer eens de Rijn over stak
vond dit wel passen bij de pps die in de stuurtas zit
klik daar maar eens op

  photo Jungle_bridge_by_Thusis_zpsgm8lrmg6.jpg

vandaag ga ik met de trein
naar m’n oudste broer
in Den Helder om wat foto’s te brengen
en wat na te kijken op zijn pc
en een microsoft office te instaleren
ja en dan wil ik terug via de

LF1


terug fietsen , zeg tot Zandvoort en vandaar
met de trein naar huis
maar ik heb een heleboel slagen om de arm
hihihi

in een map
dieren
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze dus als laatste van de maand

  photo anger cats_zpsquq27lvr.png
 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “slag om de arm”

  1. pfffff… Karel, die bruggen was niets voor mij, brrrrr……………heb hoogtevrees.
    Leuk een ritje langs het strand, kan ook heel mooi zijn
    Die katten lijken me niet lief! Ben sowieso geen kattenfan.
    Geniet van je leuke en mooie uitje,
    slaap lekker, Greetje

  2. Hoi Karel , jij al naar je broer , hoop ik dat je beter weer hebt dan hier in Limburg . Regent nu maar geen last van , ben gezellig naar jouw route en ppsjes aan het kijken :D. Geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken , hihi . Wens je een gezellige dag toe , liefs Anja

  3. Hoi karel
    Alweer 3 van de 4 grijnzzzz
    Nu die katjes zijn niet om zonder handschoenen aan te pakken dus hou het maar bij kijken…
    En ja korte of lange humor lachen blijft het met blondjes haha
    Geniet je dag en broertje

  4. Hoi Karel,
    Ff een tegenbezoekje op jou blogje.
    Hopelijk hou je het droog vandaag, koud is het nog niet gelukkig.
    Liever dit dan afgelopen dagen die warmte.
    Pracht van pps, katten zijn mooie dieren
    Maar hoef ze niet in huis.
    De cheetah is mijn favoriet.
    Bedankt ook voor je commentaartje op mijn pps.
    Verder, geniet van een mooie dag
    Lieve groet Marianne

  5. lieber Karel, das untere Bild ist super schön, du hast ja wieder so viele Aktivitäten heute, bei mir ist es dagegen recht ruhig, alles, was mit Wandern zusammen hängt, könntest du in meiner Heimat an der Müritz dem größten Binnensee Deutschlands im zweitgrößten Naturschutzgebiet erleben, eine gute Woche wünsche ich

Geef een reactie

