wat vroeger – slaap wel en een goede start in de nieuwe week

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
Uw weekend voor bij
ik hoop U had er een als ik samen met Gerard
al vond ik dat opstaan om 05:00 zaterdag niet echt geslaagd
maar de dag zelf maakte dat al goed
hadden zelfs een trein eerder en dus eerder aan de start zou je denken
ja denken wel ja
we liepen eerst in Sittard over een deel van de oude
aarden wal naar het huis van Toon
rondje door het mooie centrum na dien , al werd die wat verstoord
door een kermis
we hoopten op de webcams aldaar te komen en ik liet
Gerard flink zwaaien
hij moe en ik een volle blaas brachten ons op een terras
aan de koffie met iets lekkers
een lieve serveerster en dus veel lachen
ja en toen aan den wandel
pppfffttt
klik op die kale kop voor een diashow
het mooist in groot beeld

  photo wandeling 29 augustus016_zpskfhfit50.jpg
 

ff een idee om Uw te Active
kat wat te doen te geven
klik ff op zijn staart
ik lag dubbel bij het zien van dit filmpje

  photo j9f3xqrf0jb_zpsa5ogeh22.gif

in een map
bloemen en planten
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand augustus
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze dus als laatste van de maand

  photo xfy7v968i9f_zpsrd1vnwyy.gif
ff op alleen lezen klikken

 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “wat vroeger – slaap wel en een goede start in de nieuwe week”

  1. Nee dat was niet bekend, maar verwachte het wel haha
    En nee mijn zondagsrust laat ik niet verstoren haha
    Was een lange dag van half 10 tot half 8 met de 2 kleintjes maar ze vermaakten zich uitstekend…dus de mams had ook een rustige dag…
    Prachtig je foto’s en nog wel met muziekje…alleen duurde de foto’s langer dan de muziek…
    en ook ik heb gelachen om de kittens haha
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , wow , wat een prachtig filmpje is het geworden 😀 . Voor mij zeer bekende plekjes en ja , had het dus goed gezien dat jullie dat waren bij het tentje :). Ga filmpje nog een paar keer bekijken 😉 . Bloemen pps en filmpje met poezen ook heel mooi . Wens je alvast een mooie dag toe , liefs Anja

  3. Hoi Karel , filmpje nog eens bekeken . Toen je bij die paal stond , dacht ik ff dat je ging paaldansen 😀 . Ga me nu abonneren op jouw you tube kanaal, hoef ik niets meer te missen van je , haha . Laat gelijk bericht daar achter . Fijne maandag , liefs Anja

  4. Daar wordt je vast wel wakker van dan…als je van de bank gegooid wordt hj
    Hier is het nu buiten ook aan het veranderen…wordt donker en kreeg een berichtje van buienradar…dus er komt nattigheid 🙂
    mzl

  5. ha die Karel,
    ja mijn reactie op je filmpje ken je al, mooie muziek trouwens bij…
    een erg leuk kattenfilmpje en mooie bloemen voorstelling.
    Zojuist is het water met bakken uit de hemel gevallen, heerlijk afgekoeld nu,
    was veel te warm vandaag,
    lieve groetjes Greetje

  6. Nieuwe speeltje en ja die geeft gelijk de tijd grijnzzzz
    Zit veel op wat ik nog niet helemaal door heb…
    Ik wil zien wat ik doe en met dat vegen over het schermpje zie ik niet alles…maar denk dat ik het wel onder de knie heb…bijna haha
    mzl

Geef een reactie

