ik wens U een fijn weekend

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ook Uw weekend is daar
ik ben er niet
ben in het mooie Limburgse land tussen



Sittard en Valkenburg

 samen met collega
Gerard
lopen wij de hele dag heuvel op en af
door een mooie natuur

dat ik blijf ook met de
ppsjes wat in de natuur
met Uw goedvinden en anders ook
🙂

  photo dame natuur_zpstyxuvjz5.png
ff op alleen lezen klikken

zondag kijk ik het nog ff aan
maar de kans is groot dat ik naar de kust ga
eerst met die fiets in de trein en foto’s brengen naar m’n broer
en dan wil ik de LF 1 terug fietsen en zie wel hoe ver ik kom
maar het wordt een warme dag dus ik houd
die bekende slag om de arm

  photo what a wonderful world_zpse7siepgb.png

in een map
bloemen en planten
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand augustus
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze en die ander

  photo bloemen exotisch_zps1avirdap.png

  photo het bloemen meisje_zpslwcqvojn.png

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “ik wens U een fijn weekend”

  1. Hoi Karel , zo vroeg waren we al berichtjes aan het sturen en zie nu pas nieuwe van jou staan , had geen update ervan . WP doet sowieso weer gek .Net zoals de webcam van Sittard dus , die gelukkig op laatste moment het weer deed, haha . Goed , jij al lekker aan de wandel en ik heb net al je ppsjes bekeken , vielen weer goed in de smaak 😀 . Wens jouw nog een hele fijne wandeling toe en kijk ook uit naar foto’s van mijn geboortestad 🙂 . Veel plezier , liefs Anja

  2. Hoi karel
    Een weekend heeft maar 2 dagenzei je toch en dan 4 ppsjes…dan vlieg je er doorheen haha en ik ook grijnzzzz
    De 1e verwijder ik wel…de 2e staat al ergens bij mij ook (ingepland of in een bestaand blog) onderste kende ik nog niet en de voorlaatste is een mooie om te zien
    Bloemen genoeg voor een heel weekend…
    Wat dacht jij we pakken een trein eerder zien ze me niet over het plein lopen 😉
    Geniet je dag en wandel ze

  3. Weer een mooie serie ppsjes vandaag Karel, echt mooi om te zien.
    Hoop dat je een fijne wandeling hebt gehad en dat de heuveltjes zijn meegevallen.
    Neem aan dat je weer foto’s hebt gemaakt, kijk er al echt naar uit, ben benieuwd.
    Fijne avond verder, Greetje

  4. Hoi karel
    Jij hebt een kiekje van het zwaaien naar de cam…en wij zagen niks haha
    Maar een mooie wandeling was het dus maar vermoeiend…en ja dan vandaag tropisch warm erachteraan…al zei je dat jij regen had…hier tropisch warm totnu toe en toch heeft het vannacht geonweerd…
    Groetjes en geniet je dag
    Mzl

  5. Zoals het er nu uitziet krijgen we morgen nog zo een tropische dag…dus maak ons weekend gewoon een dagje langer 😉 Want het was goed in de tuin op het noorden…de kinderen hebben genoten en wij kregen grassoep van daan…die heeft heerlijk met water en serviesje gespeeld
    En jij wat heb jij gedaan vandaag ?
    Fijne avond

  6. Heeft gerard je zo afgemat dat je slaapin moet halen haha
    Ja ik ook want was vanmorgen bruut ontwaken van de telefoon grijnzzzz
    Stappen in de auto en komen eraan…pfft dat was ff haasten dus
    De helft van de avond is hier pas om
    mzl

Geef een reactie

