fijne vrijdag en een gedeeltelijke rustdag :)

ff anders
velen zagen de kiekjes al op
G+ of FB
doe ik het hier ook ff en wel via een link van G+
in het kaartje , dus klik er op en als het goed is kunt U aan den wandel
https://picasaweb.google.com/104883798018961567386/Wandeling26Augustus?authuser=0&feat=directlink
bijna vrijdag alweer vandaag , mensen wat vliegt de tijd
in de loop van de avond komt een oud collega hier naar toe
hij heet Gerard , maar is ook wel bekend bij U als
kwebbel de jonge hond
🙂
ja hij mag graag wandelen en zijn vrouw en kinderen niet
die zeggen , ga jij maar met die ouwe dwaas mee
nu is hij ook wat gek
en wel gek op Limburg
dus bewaar ik de zuidelijke etappes van het Pieterpad
om deze met hem te lopen
morgen doen we
Sittard – Valkenburg
heb natuurlijk ook nog een bloemen pps
voor de maand augustus
en wel de volgende
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/Orchidee%C3%ABn%206.pps
wens ik U een
doorlopend fijn weekend
🙂
liefs
karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “fijne vrijdag en een gedeeltelijke rustdag :)”

  1. Nu kom je toch wel heeeeel dicht bij mij in de buurt Karel, kom jullie morgen uitzwaaien hahahaha…………
    Geniet beiden van een prachtige wandelroute door ons mooie zuid-Limburg, de weersvoorspellingen voor zaterdag zijn prima, dus geniet er van.
    Een echt mooie bloemenpps heb ik hier weer gezien.
    Welterusten voor straks en slaap lekker, Greetje

  2. Goeiemorgen Karel , al genoten van je prachtige kiekjes en ppsje 😀 . Jij dus naar Sittard , mijn geboorteplekje en wat kijk ik al uit naar de foto’s die je daar gaat maken . Zal veel voor mij herkenbaar op zijn 😉 . Had gisteren hele dag bezoek , dus nu weer aan inhaalrace beginnen . Fijne dag , liefs Anja

  3. Ha Karel
    Je mag op de koffie met vlaai nog wel haha
    Zag in de link dat je niet in valkenburg komt maar net ervoor stopt..is een echte vakantieplaats met heerlijke terrasjes haha
    Jammer dat we de gesprekken niet kunnen volgen dan haha
    Maja die gluurder is in de ban gedaan… 😉
    Geniet je dag

  4. Ja mis dat gluren wel eens haha
    En aangezien jullie beide spl doof zijn zal het gesprek niet zachtjes verlopen 😉
    Och je hebt pas kennis gemaakt dus wie weet komt het nog wel een keer….
    Eerst nog anderen ontmoeten haha
    Smakelijk en fijne avond

  5. Grappig om te zien…op camera 3 niet op de hoek rechtsonder maar ernaast heeft mijn neef zijn eetcafe gehad…nu een hotelletje in heyenrath…
    Zo zie je maar weer een klein wereldje

  6. Zo gekookt, gegeten en opruimen is voor manlief samen met truus haha
    Lekker varkenshaasje met champions, piepertjes en roerbakgroenten
    En genoeg nog voor morgen hj
    Ja want dan zit ik voor de cam en heb geen tijd grijnzzzz
    Geintje hoor…geniet je avond en van je bezoeker

  7. Dat denk ik ook wel ja…kermis in een stad…maar als het goed is lopen jullie door en op die tijd is de kermis vast nog niet open haha…en zien we jullie van alle kant lopen…ojee wekker zetten haha
    En nee die kliek is voor het avondeten…fijne avond

  8. Goeiemorgen Karel , zoals beloofd , kom ik je ff uitzwaaien , zwaai zwaai , 😀 . Goede reis en een heel fijne wandeling . Ps , markt is nu naar hoger op verplaatst als je een haring wilt happen , haha. Heel veel plezier , liefs Anja . Zal het in de gaten houden of ik je zie maar mss stuur je nog wel berichtje als je in buurt bent , 😉

Geef een reactie

