de week in een notendop

ha die lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
dinsdag alweer , wat vliegt
die tijd

zo is men op vakantie zo weer naar werk of school

al dromend van een mooi hotelletje voor de volgende vakantie

heb ik wat aardige ideetjes voor U

zelf heb ik geen vakantie
dagen meer

red me aardig met dit ene lange weekend

zit al plannen te maken voor deze week

morgen het Pieterpad op

donderdag naar oudste broer

vrijdag in de avond komt jonge hond kwebbel hier

en gaan wij zaterdag ook het Pieterpad op

maar dan in het Limbugse

ja en dan is deze week ook weer om

🙂

  photo special hotel_zpshp80ryr6.png

ff op alleen lezen klikken

 in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand augustus

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

  photo bloementuin 2_zpsvazj3vkh.png
geniet een fijn weekend

doe ik ook

🙂

 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

26 thoughts on “de week in een notendop”

  1. Goeiemorgen Karel , heb al genoten van de ppsjes 😀 . Mooie overnachtingen en prachtige , fleurige bloemen 😀 . Zo te lezen heb je al heel wat op programma deze week , haha , das mooi ! Wens jouw vandaag ook al een fijne dag toe , liefs Anja

  2. goede morgen Karel,
    zo’n chique hotels zijn voor ons onbetaalbaar, alhoewel ik het best wel eens zou willen mee maken.
    De bloementuin van vriendje Jeffy was erg mooi om naar te kijken.
    Jij weer fijne plannetjes deze week, hoop dat je het weer mee hebt. Geniet er van.
    Leuk dat je zoveel onderneemt…….
    Liefs en een fijne dag, Greetje

  3. Ha karel zo snel wordt je niet gestoord…jij hebt er je hele leven over gedaan haha
    En daarom ben je uit verveling maar een nieuw blogje gaan plaatsen haha
    Mooie hotelletjes maar geef mij maar een eigen stekkie…aan de Griekse kust.
    En ja bloemen in de tuin doen het hier nu ook goed met zoveel water 😉
    Geniet je dag

  4. Lieber Karel, ich habe dich kennen gelernt als einen sehr aktiven Menschen, bin überzeugt, bei dir wird es nie Langeweile geben, ich wünsche dir immer die nötige Gesundheit für alle deine Aktivitäten, alles Gute für Heute

  5. Denk dat niet iedereen de weg weet bij mij haha
    Komen op de startsite en klikken niet verder…ook goed grijnzzz
    Vanavond weer nieuwe blogjes…ga het weer 1 x per 3 dagen doen…mzl

  6. Tja dan moet je wel op tijd vertrekken hè…dus vroeg slapen…
    Ik ben weer lekker aan het freubelen met blogjes…blijft toch leuk om te doen 😉
    Al weet ik straks als er een blogje komt niet meer wat eronder verstopt zit haha
    Fijne wandeling morgen..hoever ben je al op dat pad?
    mzl

  7. Hoi karel
    De 1e reactie aldaar…dus terugbladeren hoef je niet…
    Jij 3 van de 4 gehad…goeie score zo vroeg in de ochtend 😉
    Zo te zien buiten heb je net lang genoeg gewacht want is een mooie dag vandaag
    Groetjes en wandel ze

Geef een reactie

