fijn begin der week

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

ik was enige dagen uit
logeren
velen wisten dat ook
ik heb de mails en berichten redelijk bij kunnen houden
was misschien niet overal
overal was ook niet bij mij
🙂
ik had een schitterende tijd
zeg maar een gigantisch mooi lang weekend
ik hoop U ook
ik wil deze nieuwe week al walsend
binnen gaan

 in een map
bloemen en planten
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo bloemen wals_zpsoykpz1e5.png

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “fijn begin der week”

  1. dag Karel,
    een zeer mooie bloemenwals,
    fijn dat je zo’n mooi weekend hebt gehad, nu kan je er weer effe tegen aan,
    heb ook drukke dagen achter de rug, verjaardag….Marcel een nieuwe pc….. alle hulp van mij natuurlijk enz.
    Lieve groetjes en een fijne week toegewenst, Greetje

  2. Zo zag ook geen bomen maar hele mooie boeketjes waar ik er wel van hier in de kamer wil zetten…
    Jij je weekend afsluiten met een blogje…en de nieuwe week starten.
    Bij dochter is er door een flinke wind de enige boom in de voortuin geknakt…de kruin helemaal weg dus snoeien hoeven ze niet meer
    eerste dag thuis pffttt
    Hier is het nog rustig met de wind al hebben we wel al een buitje gehad…
    slaap wel

  3. Goeiemorgen Karel , welkom thuis zou ik zeggen en fijn dat je zo genoten hebt . Vind het een schitterende powerpoint die je geplaatst hebt 😀 . Moet zelf nu aan grote inhaalrace beginnen , 2 dagen bijna niet aanwezig geweest . Nog last gehad van noodweer ? Hier is gelukkig alleen maar wat regen gevallen . Wens jouw een hele mooie dag toe , liefs Anja

  4. Hoi karel
    Zonde in zoverre dat het boompje er pas staat…de olijvenboom die er eerst stond heeft het niet overleefd…dus vervangen en tja nu mogen ze weer haha
    Jeetje had je je blogjes niet een voor een kunnen plaartsen grijnzzz
    Nu het volgende al op me gemakkie bekeken op blogger dus ben ik hier snel klaar…mzl

Geef een reactie

