popcorn

zo luitjes
eens zien of dit brengt een lach
ik vermoed zo maar van wel
of ik tijd krijg om U allen te bezoeken , geen idee
weet dit
ik doe mijn best
Boer gaat naar de bioscoop
een boer ging naar Amsterdam en wilde een kaartje
voor de film kopen
bij de kassa vroeg de juffrouw
meneer wat heeft U op Uw schouder
de boer antwoordde
dat is mijn haan Kobus
waar ik ga gaat hij
het spijt me meneer maar er mogen geen dieren in de bioscoop
zelfs geen haan
de boer ging weg
op de hoek van de straat stopte hij de haan in zijn broek
vervolgens ging hij terug naar de kassa kocht een kaartje
en ging de bioscoop in
hij ging naast twee Amsterdamse verpleegsters
Annie en Joke zitten
de film begon
en de haan begon te woelen
de boer ritste zijn gulp open zodat Kobus zijn kop er uit
kon steken en de film kon zien
Joke fluisterde Annie
wat is er vraagt Annie
ik denk dat die man naast me een viezerik is
waarom denk je dat vraagt Joke verbaasd
hij deed zijn gulp open en nu steekt zijn ding er uit
fluisterde Annie
nou ik zou me er geen zorg over maken antwoorde Joke
er is weinig dat wij Amsterdamse verpleegsters nog niet
hebben gezien
ja dat mag dan wel waar zijn zegt Annie
maar deze vreet mijn
popcorn
op
de bloemen vandaag
geven
raad
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/Bloemenraad.pps
fijn weekend
liefs
karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “popcorn”

  1. Ha die Karel , whahaha , blijft een leuke 😀 . Mooie fleurige pps met prachtige spreuken 😀 . Geniet jij maar lekker van je palingen , verser kan je ze niet krijgen 😉 . Fijne dag , liefs Anja

  2. Nu dat doe ik dan ook even in mijn rustpauze hj
    Ja Daan is fietsen met opa en Guus slaapt…mooi even tijd om mijn rondje te maken…
    Denk dat jullie al bij de optocht zijn…geniet je dag en paling haha
    Mzl

Geef een reactie

