aan het strand en onder water

mogge luitjesik zal vandaag op tijd slapen gaan
want morgen is het zo van op tijd opstaan
want dan ben ik pleite voor een paar dagen
naar het mooie dorp
Makkum
alwaar de visserijdagen worden gehouden
daarvoor blijf ik een beetje in de buurt van de zee
wat zeg ik
neem U zelfs mee onder water
op dit blog

of ik tijd krijg om U allen te bezoeken , geen idee
weet dit
ik doe mijn best
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/SNUGGLING_ON_THE_BEACH.wmv
ja ik blijf nog ff wat blommen brengen hoor
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/Amazing%20-%20Flowers%20under%20the%20deep%20sea.pps
fijn weekend
liefs
karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “aan het strand en onder water”

  1. Fijne dagen in Makkum Karel. Het word mooi weer dus dat word genieten met de visserij dagen. Wij gaan naar Almere. Mijn hubby gaat met zwager de Tallships bekijken in Amsterdam. Ik moet er niet aandenken als die mensen. Dus ga met zus lief iets anders bedenken.
    Groetjes Anna

  2. Ha maar mijn bericht nog niet gezien…staat onder de foto’s
    Weet zeker dat je erom gaat lachen…je ziet mij dat doen haha
    Maar niet als je gaat slapen grijnzzzz
    Doe ze morgen de groetjes allemaal en veel plezier in makkum
    Slaap wel

  3. Goeiemorgen Karel , kom je ff uitzwaaien , weet wel niet of je al onderweg bent maar zal ik vast nog horen 😉 . Heb al genoten van mooie filmpje en prachtige onderwater bloemen 😀 . Wens je hele fijne dagen toe en geniet maar lekker , liefs Anja

  4. Zo op de late ronde…en je eerste dagje zit er alweer bijna op…gelukkig is het een heel lang weekend 😉
    Probeer jij het maar je hebt daar genoeg toeschouwers dieje kunnen zeggen opje voor poes of kater door kan gaan 😉
    Trusten

  5. Mogge karel
    Als jij die betti toch niet had hè…
    Maar wat lees ik nu verveel je je en gaat daarom shoppen? 😉
    Zo’n zakkending heet vast een bodywarmer en ruik je de paling al…geniet je dag

Geef een reactie

