momenten van rust , maar pas op

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

na het zien van het nieuws heb ik besloten
om zondag thuis te blijven

dus de route hier onder staat terug in de kast

bij mij viel de warmte gister
mee

stond de hele dag een lekker briesje

toch was het binnen 27 graden

als net zo op het balkon in de schaduw en wat wind

dus kwa temperatuur was het warm

en toch hoorde U van mij geen onvertogen woord

🙂

vandaag geven ze hier broeierig weer op

en dat is voor niemand leuk

zeer zeker niet voor longpatienten

zo ik zal nood gedwongen mijn gemak weer moeten houden

om ook U tot rust te doen komen

heb ik een mooi gedicht

  photo een gedicht_zpsyt7ksi8h.png

ff op alleen lezen klikken

 in een map

bloemen en planten

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

smaken verschillen gelukkig

ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

pas op kan dodelijk zijn

  photo dodelijke bloemen_zpsdcp8lzos.png

geniet een fijn weekend

doe ik ook

🙂

liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “momenten van rust , maar pas op”

  1. Ja als het eenmaal niet wil werken en om het dan op te lossen ben je wel een uurtje(s) verder…
    Een mooie pps de eerste en de andere verwijder ik wel weer 😉
    Net zoals die in je bloemenblog…over verrassende uiterlijkheden van bloemen.
    Geeft niet nog voorraad genoeg haha
    Slaap wel…ga ik nu ook doen
    Trusten

  2. Die planten zien er inderdaad mooi uit karel maar
    in dat peperboompje ga ik nu ook niet bijten hoor

    Hier passeerde de storm met massa’s regen & wind,
    bloemen liggen hier plat in de tuin Karel

  3. Ha karel
    Tja die hittegolf moest tussendoor want je weet niet of we nog zoveel hitte krijgen haha
    Dus nu verwijder jij er eentje…mooi dan ben ik op tijd geweest grijnzzzz
    Kijk dat brengt nu bij mij een lach haha wat zeg ik een schaterlach 🙂
    Ja blogje had er gisteren moeten staan want echt heet is het vandaag niet…
    Geniet je dag

  4. Hoi Karel , zijn toch weer prachtige ppsjes die je geplaatst hebt 😀 . Heb tas ingepakt en nu de stoute schoenen aan en weer aan de wandel . Heb het wat druk vandaag maar morgen of vanavond haal ik alle schade wel in . Fijne vrijdag , liefs Anja

  5. Och dan ga maar eens ruimen…ik kijk iedere keer als jij er een plaatst…
    En meestal kan ik die dan gelijk ruimen.
    Alleen soms vind ik ze zo mooi dat ik denk dat ze best 2 x kunnen haha
    Smakelijk en fijne avond

  6. Kijk gewoon even in de dropbox…die daar staan staan ook in een blog…de rest wacht in de mailbox…wat een boxen allemaal
    Die bank blijft maar aantrekkelijk haha…en anders roept ie wel haha
    tuk ze

  7. Nee mijn dropbox heeft ruimte zat…en als die vol is dan heb ik copy nog en google…dus mooi laten zitten wat erin zit.
    Och ik meld het wel als je er een plaatst die ook bij mij staat hj
    Eigenlijk ook niet erg want we hebben niet allemaal dezelfde bezoekers…toch?
    Mzl

  8. Ha wij hebben in de garage een oude koelkastmoter staan met een slang eraan en daar pompen we de banden, luchtbedden en ballen mee op…erg handig.
    Zelfs een kindje uit de buurt komt regelmatig met de skippybal…want de mams weet het nog van vroeger…hebben haar luchtbed ooit laten knappen doordat we vergeten waren dat die aan de slang lag haha…
    Maar is een reuze handig ding…je bent het nippeltje kwijt of zo?
    Fijne avond

Geef een reactie

