verfrissend

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

zo ik weer wat bij gekomen
ja het was gister best warm tijdens een mooie wandeling
door bossen en velden
bracht mij tot deze verfrissende pps

ik doe vandaag ff een lokaal rondje fietsen
om te zien hoe de heide er bij staat
mede ook voor een blogvriendin die er heen wil om te fotograferen

ik zet vanaf nu een blog in 2
dagen
opdat U op het gemak kan genieten of niet
🙂

  photo wandeling20520augustus51_zpsb91ya22w.jpg

in een map
bloemen en planten
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

herkend U iets

  photo bloemen met een speciaal uiterlijk_zpsje63xzeq.png

 

 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “verfrissend”

  1. Goeiemorgen Karel , mooie kleurige ppsjes weer 😀 . Leuk van die bloemen als andere gedaantes , 🙂 . Dus jij gaat dadelijk naar de heide , zie ik praktisch iedere dag , hihi . Heb ook net spreuk geplaatst en nu even wat berichtjes doornemen . Prettige dag , liefs Anja

Geef een reactie

