ik wens U een heel fijn weekend

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
zette net de wekker zo dat het om 05:30
af gaat , dus ik ben zo slapen

ik kom U een fijn weekend
wensen
en bovenal gezondheid en als het wil plezier
er zijn een boel wensen
en wensen zullen er altijd blijven

ik zal er het weekend weinig
zijn want ik ben weg in de natuur
te voet en op de pedalen
zou ook U willen zeggen geniet de natuur

  photo wensen greetje_zpsy3sdichw.png
ff op alleen lezen klikken


ja het is genieten daar buiten in de natuur
van een kleurenpracht
ik zou dus zeggen
trek er op uit en geniet er van
voor wie dat niet kan
heb ik iets moois

  photo kleurenpracht in de zomer_zps4lgzskc8.png

in een map
bloemen en planten
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze



 photo bloemen flowers close up_zps46njf57e.png


ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

24 thoughts on “ik wens U een heel fijn weekend”

  1. Ha die Karel , je stond bij mij niet tussen updates maar heb je toch lekker gevonden 😉 . Boh , dat zijn mooie kleurrijke ppsjes en die kleuren zien wij praktisch iedere dag als we op pad zijn . Jij zit nu in trein en ik ga wat mail beantwoorden . Geniet van je dag en wandel ze ! Liefs Anja

  2. Hallo Karel,

    Heerlijk om zo vroeg op te staan om iets te ondernemen en te genieten van een lange dag. De bloemen PPS kleuren de dag. Op die afbeelding een pantoffel plantje en die zie je nu niet meer in de winkels. Fijn weekend en ook de anderen hier. Gisteren dagje Rotterdam geweest daarom moet ik de route nog beter bekijken. Ik bewaarde de linkjes allemaal maar nu zag ik bij jou alle route linkjes en dat is handig.

    Groetjes, Bernardien

    1. Mogge Bernadien
      Van uit de trein naar Zwolle een bedankje voor je lieve woorden 🙂
      Ja dit wordt weer een lange dag maar vast ook een mooie en dat maakt het weer goed
      Rotterdam is een mooie stad om te bezoeken ,haven rondvaart en de euromast te beklimmen hihihi
      Welke linkjes bedoel je
      Geniet de dag
      Lieve groet Karel

  3. Ha jij er 3 van de 4 gehad…en weer die ene hè haha
    Hoi karel…jij aan de wandel vandaag…genieten van al het moois je weer tegen gaat komen grijnzzz
    Toestelletje in de aanslag en knppen maar haha
    Groetjes en geniet ervan

  4. Toe maar voor 3 nog wel haha
    Hoezo krijg je daar geen bericht van…staat bij mij wel altijd in het wolkje grijnzzz
    En je kan toch niet alles bijhouden…dat doe ik wel gnagna
    Net Skype weer overnieuw moeten installeren
    Zo kom je iedere keer welweer wat tegen wat nog niet optimaal werkt haha
    Wanneer begin jij eraan?

  5. Goeiemorgen Karel , ik heb net laatste bezoek naar huis gebracht . Dacht ff snel een spreuk plaatsen en dan ga ik even met het hondje . Denk dat als je vroeg vertrekt ook al achter 1,5 uur zal opstaan 😉 . Weet niet of ik je dan kan uitzwaaien , moet nog slapen gaan maar wie weet . Heb bij spreuk foto van Brunssummerheide geplaatst . Wens jouw alvast een fijne fietsroute toe , geniet er van , liefs Anja

  6. Suffie die had je toch al gestuurd 😉
    Ja er zijn zaken die je overnieuw moet installeren, maar kom ik erbij uit dan gelijk doen…
    En blogger werkt met blogjes maken anders…dus laat IE nog even staan…altijd handig voor spelletjes ook…fiets ze!

Geef een reactie

