wens U een fijne en zonnige dag

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
aan het eind van de dinsdag middag kwam de zon erbij
en die is er morgen , woensdag dus , ook weer bij nee ik zal er niet zijn
ben ook niet op levensreis hoor
wandel lekker rustig door de mooie natuur van Drente

Sleen –
Coevorden

  photo levensreis_zps214xzasp.png
ff op alleen lezen klikken

in een map
bloemen en planten
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

zal deze mooie bloem ook niet
tegenkomen
maar wie weet de andere mooie schone wel
😉



 photo Magnolia2_zpsjswkviku.png

ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “wens U een fijne en zonnige dag”

  1. Levensreis, een hele mooie van Maddy (blogvriendin van mij) en die tweede mocht er ook zijn.
    Met die “jongste” bedoelde ik inderdaad mijn dochter Karel.
    Hartelijk dank nog voor je toffe reactie op mijn pps, voor straks slaap lekker en voor morgen een hele fijne wandeling toegewenst, geniet er van, liefs Greetje

  2. Die levensreis dacht ik dat ik die ook had…maar kan die niet vinden…
    Het is een mooie om te lezen en zien…
    De 2e ben benieuwd wie je allemaal tegen gaat komen haha
    trusten slaap wel en morgen een fijne wandeling…wij gaan feesten 😉

  3. Hoi Karel , hele mooie ppsjes weer :D. Jij op zoek naar mooie bloem met verboden vruchten zeker , hihi . Wens jouw heel veel plezier op je wandelroute en ik kijk al uit naar de foto’s . Amuseer je , liefs Anja

  4. Mooie teksten staan bij de levensreis Karel
    &
    ook mooie bloemen gezien bij andere voorstelling,
    hier is het nog steeds recupereren in een tropisch zonnetje met 23 graden
    …See you alligator…

Geef een reactie

