fijn weekend

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

het is nog net vrijdag
en om nu gezever of gezeur te vernemen
dat de datum niet klopt
mijn excuus


ik ben zaterdag aan de wandel
en wel hier

Schoonloo – Sleen

de maand augustus begint dus mooi
net als de vorige maand deed
over de maand juli gesproken
ik ben tevreden over de afgelopen maand
wat zeggen de spreuken
en wat zegt U


 photo weerspreuken juli_zpsn40jk2vm.png

ff op alleen lezen klikken

ach wat

  photo lach lidia_zps5mxbzn6m.png
ff op alleen lezen klikken

in een map
bloemen en planten
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze


 photo 24 rozen_zpsatk8zhrl.png

ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “fijn weekend”

    1. mogge Bernadien
      ben blij met je lieve woorden
      ja Toon blijft mooi om te horen
      ik een mooie en lange wandeling
      jij fijn spelen met een nieuwe computer
      wens je een fijne dag
      lieve groet , karel

  1. Goeiemorgen Karel , mooie ppsjes en mooie wandelroute ga je maken 😀 . Denk dat je al in trein zit . Ik moet nog hele hoop inhalen , was er gisteren niet meer van gekomen , haha . Fijne zaterdag en geniet van je wandeling , liefs Anja

  2. Nee hoor alleen als er wat mis gaat of zijn zin niet krijgt haha
    Hij is ons ook aan het testen…we moeten opletten, want hij gebruikt alles wat je zegt…
    Jij de wandeling er al op zitten en nu uitbuiken op de bank?
    Fijne avond

  3. Je was er maar nog niet bij de laatste haha
    Ja testen is normaal en even uitproberen mag…maar ik ben ook niet heel snel te overtuigen haha
    Dus wie heeft er de langste adem…wel grappig marijn geeft er gelijk uitleg bij waarom hij iets wil om het kracht bij te zetten maar ik ben niet gek haha
    mzl

  4. Hoi Karel
    Tuurlijk win ik dat haha
    Dus jou buikje is hetzelfde…ook met een deurtje ?
    Is wel handig heb je altijd je eigen koelkastje bij de hand…
    Fijne fietstocht verder vandaag…mzl

  5. Och ze weten dat ze moeten luisteren al is dat soms best moeilijk hj
    Vandaag hebben de ouders gebeld en erna was marijn wel heel verdrietig…robin zei dat het leuk was bij opa en oma en ging weer spelen haha
    Leeftijdsverschil van 4 jaar…och komt goed woensdag zijn ze er weer…fijne avond

  6. Ja voor ons vliegt de tijd voor marijn niet…eigenlijk te lang
    Maar de mams zei laat hem maar schrijven dan is hij een poos met wat anders bezig…
    Ja kon slecht zeggen dat we een cadeautje voor de mama gemaakt hebben…een ketting en is al ingepakt en marijn is er trots op…
    We hebben met stiekjes loomen gedaan en een hanger gemaakt…mooi aan een rubber ketting gehangen en is leuk geworden…voor de papa een tekening…of hij moet morgen of overmorgen nog wat anders bedenken…trusten

Geef een reactie

