ff heen en weer naar Venlo voor € 6,00 :)

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

ik ben die regen al flink zat

U natuurlijk niet hé

ik als onschuldige oudere jongere

gaat misschien naar een zaak welke mij binnen 24 uur

iets toezonden waar ik anders weken op had moeten wachten

want ik heb iets anders nodig en dat hebben zij ook

kom er op terug

 
o ja dames , ik doe iets wat jullie zo vaak doen
ff shoppen in een andere plaats
dus mondje dicht hé
goed zo jullie zijn braaf
 
  photo age of innocence_zpsrhj7p3zd.png

ff op alleen lezen klikken

zo en nu op verzoek wat
ppsjes

met als muzikale omlijsting

Nana

  photo la femme en rouge_zpswhf9doqm.png

ff op alleen lezen klikken

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

  photo insolite_zpsifv5dlgx.png

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook

🙂

 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “ff heen en weer naar Venlo voor € 6,00 :)”

  1. Ben dit herfstweer al beu..erg veel wind,koud en massa regen beletten me op wandel te gaan dus maar aan de was en de strijk en hopen dat het vlug beter wordt .Heel hoge temperatuur moet niet als het maar droog blijft

  2. We wachten geduldig met het weer en eind van de week wordt het weer warmer. Karel mis wel je foto’s van je uitstapjes nu. Nuttig om te zien die route kaart en leer dan wat van de omgeving waar je dan loopt of fietst. Na het binnen zitten zal je huis nu wel schoon zijn.
    Bernardien

    1. mogge Bernadien
      ja we kunnen het weer alleen maar afwachten hé
      ik verveel mij niet hoor , maar ben toch liever de hort op te voet of op de fiets
      vind het leuk te horen dat je de kiekjes zo mooi en zelfs leerzaam vind 🙂
      ja huisje is op orde , ik ben dan vandaag toch weg , maar wel anders 🙂
      geniet de dag

  3. Goeiemorgen Karel , jij al op en af naar Venlo . Je weet met shoppen maak je me niet blij , getver , hahaha . Geniet liever hier van je mooie en grappige ppsjes 😀 . Fijne dag , liefs Anja .

  4. Wat denk je haha die link van ons dorp naar venlo grijnzzz
    Mogge karel…jij dus al in de trein aan het fietsen gnagna…
    Niet verdwalen hè…want daar zal je geen routekaart voor hebben
    Geniet je dag

  5. Met de trein gaan fietsen Karel, je zal vlug ter plaatse zijn
    &
    er stonden mooie foto’s tussen van die onschuldige kinderen shopper via internet

  6. Ja muts haha die link…
    Wij rijden idd een klein half uurtje en we zijn er..hier de snelweg op en daar eraf…makkie haha
    Ja we hebben de keuze van stadten…
    Jij nog wat anders gedaan dan open neer gereisd?
    Fijne avond

  7. Hoi Karel,
    Kom je bedanken voor je bezoekje.
    Momenteel geen pc, is ermee gestopt afgelopen zaterdag.
    Dus zit nu te prullen met zo’n tablet.
    Kan de pc niet vervangen grrrrrr
    Vlgs zeggen moet de zon van het weekend weer komen, zal tijd worden he

    Fijne week verder en geniet van het leven
    Lieve groet Marianne

  8. Wij gaan daar eigenlijk nooit naar de binnenstad…maar naar een groot winkelcentrum aan de rand van de stad…kreeg net een berichtje Daan fietst zonder zijwieltjes, dus die moet morgen zijn kunsten maar een tonen hihi
    Nog geen 3 en aleen fietsen haha
    Groetjes

  9. Voorlopig is het nog fietsen op een veldje…en ja kleintjes moet je altijd in de gaten houden maar een paar blauwe plekken zal hij er wel van krijgen grijnzzz
    Tegenwoordig leren ze met de loopfiets al zo vroeg evenwicht houden dat het fietsen sneller gaat.
    Dat wordt rennen voor ons als hij de fiets meebrengt haha
    Slaap wel

  10. Nu we beginnen met zelf op de fiets te stappen…en als je als ouder veel met ze gaat fietsen leren ze de verkeersregels ook wel…maar die ouders hebben er de tijd niet meer voor…altijd beide werken pffttt
    Trusten

  11. Erg mooi Karel elkaar gezet nog wat blijven zoeken hoor met Window 10 maar ga alles wel vinden hoop ik wel fijne week en ik heb weer genoten van jouw blog

Geef een reactie

