past het of past het niet , ik zeg van wel :)

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik had die met Nana
als 1ste staan
kwam daarna uit bij die van de
GEIN
en keek in m’n archief nog naar een die er bij paste
nu zegt U het maar
volgens mij passen ze mooi bij elkaar

  photo vriendschap langs internet_zpsgy5rxwzw.png
ff op alleen lezen klikken

zo en nu op verzoek wat
ppsjes
met als muzikale omlijsting
Nana

  photo leven vriendschap_zps1rt93ltn.png

in een map gein
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze


 photo wedding album_zpsrnhyzh06.png


 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “past het of past het niet , ik zeg van wel :)”

  1. De eerste is nieuw de 2e een herhaling hj
    Ja die had ik ook al eens…en no 3 had je die niet bij de trouwerij van je nichtje?
    Wat een geheugen hè…maar ook goed voor nog een lach 😉
    Slaap wel

  2. Goeiemorgen Karel , de 3 ppsjes passen uitstekend bij elkaar 😀 . Mooi hoor , kende ze wel maar als je ze lang niet meer gezien hebt , is het toch weer even leuk om ze opnieuw te bekijken 🙂 . De dag is nog afwachten wat het word , momenteel lijkt het wel herfst , haha . Wens je veel plezier toe met wat je ook gaat doen , liefs Anja

  3. Ha Karel de reactie over Toon past hier wel maar op blogger valt die op haha
    Geen Toon maar Gerrit is daar…
    En ja hoor het past…zoals op elk potje een dekseltje past.
    En heb jij geen bulten op de rug…ik ook niet, wel ergens anders haha
    Jij ook eentje toch?
    Groetjes en geniet je dag

  4. dag Karel,
    drie hele mooie ppsjes, passen goed bij elkaar, onze vriendschap heb je.
    de laatste moest ik wel om lachen, wat een figuren………
    “herfstgroetjes” uit het zuiden en een fijne dag verder,
    liefs Greetje

  5. Dan komt de vraag wat moet je in venlo haha
    Of ga je winkelen grijnzzzz
    Vlees (beenhammetje mosterd/honing) is aan het braden in de oven…de rest zo klaar maken.
    smakelijk en fijne avond

  6. Voor de helft…morgen de rest hj
    Nu een hele reis voor een fietsenzaak en dan nog afwachten of ze hebben wat je wil…
    Maar goed wel een mooie dagbesteding…fijne avond

Geef een reactie

