wens U fijne dagen

hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik had een fijne en mooie wandeling
op de vrijdag
nu komende dagen er regen en storm is voorspeld
ben ik blij dat ik gegaan ben
als ik dit typel hier , draait de wasmachine al
morgen nog een , met beddengoed
en dan ook stoffen stofzuigen en soppen
wc en badcel schrobben en boenen
boodschappen doen en kokkerellen
moet U voorstellen , er zij er die zeggen
jij hebt toch tijd zat
fout
die had ik toen ik nog werkte
toen had ik maar 1 weekend vrij om de 3 weken
en sinds mijn pensioen heb ik 1 lang weekend
en zeg nu zelf , wat doet U in het weekend
juist er op uit gaan met mooi weer
en ja dat doe ik dus
pppfffttt

ik sprak vandaag ook weer met totale vreemden
ik was beleefd en dat was wederzijds
en toch lijkt het vaak alsof we zijn vergeten
hoe het moet

  photo zijn we vergeten Greetje_zpsamsqftwr.png
ff op alleen lezen klikken

zo en nu op verzoek wat
ppsjes
met als muzikale omlijsting
Nana

  photo nana_zpss0x9s0x4.png

in een map gein
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze



 photo wie heeft deze zo gekweekt_zpsdltig6gh.png

 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “wens U fijne dagen”

  1. Valt me al een paar blogjes op Anna…moet dat niet Nana hj
    Het zijn mooie met een boodschap…en ja de onderste om te lachen…vind die aardbeibeer wel te lief om op te eten haha…slaap wel

  2. dag Karel,
    wat leuk hier weer een ppsx van mij te zien, tja….. zijn we vergeten….. een rake en erg mooie tekst van Ben, menigeen kan zich bij het lezen van deze woorden eens achter de oren krabben…..
    De tweede is ook erg mooi met prachtige beelden en bij de laatste vond ik de aardappel heel leuk.
    Wees blij dat je vandaag nog een mooie wandeling hebt kunnen maken, de weersvoorspellingen zijn niet goed, ik ga me morgen ook hier in huis “amuseren”
    wens je toch een aangename zaterdag toe met lieve groetjes, Greetje

  3. Heerlijk dat je gisteren nog heb kunnen wandelen want vannacht ging het hier al te keer. De bossen en paadjes waar jij al zo loopt zijn dan te gevaarlijk voor vandaag. Die Ben waar Greetje over had schrijft altijd mooie woorden om over na te denken en de natuurbeelden zijn ook zo mooi om re zien. Greetje bedankt. Ga zo kijken naar de beelden van de wandeling.
    Bernardien

    1. mogge Bernadien
      ja zeker goed dat ik gegaan ben , ach nu 2 dagen aan het HH kan ik nadien de hort weer op 🙂
      de pps van Greetje is samen met de woorden van Ben een plaatje om te zien
      ik wens je een fijn weekend

  4. Hoi karel
    Aha dat doen we dan maar…maar vrees dat het dan niet lang een beer zal zijn qua uiterlijk haha
    En wat moet er naar Anja…zei ik dat?
    Nee er staat boven het 2e ppsje anna en vroeg me af of dat NANA moest zijn…
    Hoe dan ook ik kijk er wel overheen en geniet van Nana grijnzzzz
    Groetjes en fijne dag

  5. Goeiemiddag Karel , ben laat , had al bezoek en kon gelijk nu verder genieten van jouw mooie ppsjes 😀 . Zeg vanmorgen , voor we verder praten , moet eerst een spreuk plaatsen 🙂 . Zegt die man , plaats deze maar , dus die er dan ook maar opgezet . Heel fijn weekend , weer is wat minder maar we kunnen genieten van de tour . Liefs Anja

  6. Van mij hoefde dat niet hoor…maar staat zo slordig…
    En je weet toch wel beter dat ik zelden foto’s openbaar zet haha
    Ja de naam Daan is een bekende maar that’s IT haha
    Jij genieten van de tour…hoor het hier nu ook om het huis waaien…maar valt tot nu toe erg mee…mzl

Geef een reactie

