fijne dag

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik breng U een roosje mijn roosje
heb weer wat anders omhanden
pppfffttt

  photo rosy inspiration_zpsejjqauag.png
ff op alleen lezen klikken

 

zo en nu op verzoek wat
ppsjes
met als muzikale omlijsting
Anna

  photo de colores cante_zpsagby9xab.png
 

in een map gein
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo goed voor een glimlach_zpse3emort1.png



 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “fijne dag”

  1. Goeiemorgen Karel , wat een schitterende pps van Nana , mooi gemaakt met al die kleuren 😀 . Rozen zijn ook altijd welkom 😉 . En die laatste was weer echt om te gieren 😀 . Ben al terug van de apotheek en nu even wat hh doen . Ga je vandaag ook nog aan de wandel ? Wens je een fijne dag toe met wat je ook gaat doen , liefs Anja

  2. Hoi karel
    Zo net gezien op blogger dus ben hier snel klaar…
    En zeg je dat ook hihi
    Naar huis jij en praten…karel heeft gesproken.
    Iets zit er daar toch scheef anders loopt het niet zo uit de hand…
    Hoe dan ook je zegt het al hij moet het oplossen en niet jij…schop onder de kont en op huis aan haha
    Geniet je dag

Geef een reactie

