doei – geniet de dag

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik had ff een vreemde dag gister
werd niet echt een rustdag
maar wat praten en wandelen met meer praten
en ik nog vroeg vanmorgen al een messenger chat
met Gerard zijn vrouw
en later op de dag nog een telefoontje
hij weer naar huis

is een kat dan een kat
is het een spel in de opera
is het een lachparade
nee dus
maar zou het kunnen zijn
toch
ik zei altijd en zeg het nog
hoe moeilijk het vaak ook is
laat de
GEIN
regeren

  photo a cats a cat_zpsi0kwzp6z.png

 

zo en nu op verzoek wat
ppsjes
met als muzikale omlijsting
Anna

  photo de parijse opera_zpsgvrufavn.jpg
 

in een map gein
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

 



 photo lachparade 2_zpsyylfeahb.png

 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

oja ik ben weg te wandelen

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “doei – geniet de dag”

  1. Je valt in herhalingen…de eerste die ik wel erg mooi vind had ik ook ergens staan…mag van mij nog wel eens terug komen.
    En ja de lachparade heb je 1 en 2 en 3 haha die laatste had ik…
    Wandel ze morgen

  2. Maakt niet uit die bovenste is zo mooi dat je die wel meerdere keren wil zien…toch?
    Meestal verwijder ik ze ook als ik ze bij jou in een blogje zie…maar de oude is niet bij te houden…slaap wel

  3. Goeiemorgen Karel , mag hopen dat de rust is wedergekeerd ? Zoals je al zei , laat de gein regeren . Hele mooie ppsjes weer 😀 , heb er van genoten 🙂 . Amuseer je vandaag met wat je ook gaat ondernemen . Liefs , Anja

  4. goede morgen Karel,
    De eerste echt een hele mooie zwart/wit en een pracht over de Parijse opera.
    Het is me gelukt, na lang zoeken en proberen, mijn Office programma weer aan de praat te krijgen, gelukkig………
    Een fijne wandeling vandaag met lieve groetjes, Greetje

  5. Leuke pps Karel, je zult inmiddels wel op de helft van je wandeling zijn dus ik wens je verder nog veel plezier.

  6. lieber Karel, hoffe, alles ok bei dir?
    Hatte gestern und eigentlich auch heute kaum Zeit für den PC, hast wieder so viel Schönes angeboten, einen guten Tag wünsche ich, Klaus

Geef een reactie

