toch wat nieuws , wil niet dat U zich verveeld hihi

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik aanstonds weer weg voor een mooie wandeling
over mooie paden en door leeg land
heerlijk
ik hoop dat U ook een mooie dag hebt

  photo vandaag lidia_zpsbqyqh03k.png
ff op alleen lezen klikken

zo en nu op verzoek wat
ppsjes
met als muzikale omlijsting
Anna

  photo corfu_zpsgrtl1bfq.png
ff op alleen lezen klikken

in een map gein
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze
gniffel
🙂


 photo sex shop_zpsdh79gksu.png
 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “toch wat nieuws , wil niet dat U zich verveeld hihi”

  1. Hoi Karel , prachtige ppsjes met mooie prenten en muziek erbij 😀 . Laatste weer een ondeugende waar ik weer smakelijk heb om gelachen , hihi . Jij bent denk ik al aan de wandel en wens je een hele mooie dag toe. Hier nog bewolkt maar droog en niet koud . Liefs , Anja

  2. Hoi karel…ha wachten tot de batterijen op zijn…las het duracell is dan kan je lang wachten grijnzzzz
    Die van lidia is een mooi en nieuw voor mij
    Dan het Griekse eiland…vind dat de pps niet weergeeft wat wij daar gezien hebben…maar is ook al weer wat jaartjes terug…de tijd vliegt haha
    Wandel ze

      1. Karel sinds een paar dagen zie ik ze. Met de wandeling ga ik dan naar Google + en zag boven in een berichtje staan maar het was in eens weer verdwenen. Het is even wennen en het zal wel goed komen.
        Bernardien

Geef een reactie

