geniet de zon

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik pas het blog wat aan
aan het weer , mooi weer ben ik weg
en kunt U hier voort
🙂
wederom een flink blog
maar klikt U rustig op eigen tempo
het staat er morgen ook nog
🙂

fotoalbum
wat is ons landje mooi
  photo wandeling 18 juli000_zpsyquzzlsx.jpg

ik heb hier een pps die gaat
over een oude fiets
maar U ziet hier mijn nieuwe fiets
verderop ziet U mjn oude fiets
🙂
  photo fietsritje 16 juli24_zps2a6hnuqo.jpg

zo en nu op verzoek wat
ppsjes
met als muzikale omlijsting
Anna

daar ziet U mijn oude fiets
en de pps gaat over dat mooie land
  photo Skagen_zpswdufteyt.jpg

ff op alleen lezen klikken

in een map gein
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze


 photo Afbeelding1_zpsva9zfxrs.jpg
 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “geniet de zon”

  1. Ha herhalingen…poleur en de oude fiets had ik ook al eens…maar die van Denemarken is een mooie…en ja die foto’s daar hebben we het al uitgebreid over gehad…een mooie reeks.
    Dus mijn weekend is om en alle gezien haha…trusten

  2. Hoi Karel , heb lekker meegewandeld op je route D) . Wat een leuke reeks foto’s zijn het geworden:) . Die schapenbeelden , vond ik echt leuk gemaakt en ja , ik zag je wel , als het gras maar 2 kontjes hoog is , hihi . Ppsjes ook weer heel mooi en ondeugend , die laatste dan 😀 . Amuseer je op je fietstochtje vandaag , liefs Anja

  3. goede morgen Karel,
    Na even met je mee gewandeld te hebben (mooi verslag) heb ik genoten van erg mooie ppsjes, zowel in de eerste als de tweede prachtige beelden.
    Wens je een fijne fietsdag toe en geniet er van,
    lieve groetjes Greetje

  4. Hoi karel…jawel hoor keek op je website…en ook de foto’s op fb gezien van je wandeltocht…
    Ja klopt die oude fiets is nog voor veel dingen te gebruiken haha…net als oude mannekes grijnzzzz
    Geniet je dag

  5. Zou toch jammer zijn want je had er genoeg tijd in gestoken toch?
    Ga jij maar met suske oefenen en we horen wel wanneer de voorstelling begint grijnzzzz
    Fijne avond

  6. Kijk maar eens bij het blogje van de handdoek…en dan onderaan de reacties 😉
    Och zo zijn er van mij ook al veel sitejes verwijderd…maar dan wel door mezelf en niet zoals bij de space toen 😉
    Tuk ze 🙂

  7. En van wie mag jij alleen maar voor de spiegel oefenen…dacht dat je eigen baas was…en met al die gluurders niet verlegen 😉
    Maar oke hoop dat je spiegel niet breekt haha
    Mzl

Geef een reactie

