wens U een fijn weekend

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
voor U een weekend blog
ik ben morgen weg te wandelen
en wel hier

Zuidlaren –
Rolde

  photo elvismettekst_zpsbhuddxzx.jpg
ff op alleen lezen klikken

voor ik verder ga U heeft nog
een fietsritje te goed
zie hier

zo en nu op verzoek wat
ppsjes
met als muzikale omlijsting
Anna

  photo a place in my hearth_zpsqqtfw8vv.png

in een map gein
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze



 photo ik zal ze allemaal overleven_zpsqhr1dlsb.png

 

 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “wens U een fijn weekend”

  1. Hoi Karel , dacht ff bij die onderste dat je nieuwe selfie had gemaakt , whahahahaha , wat heb ik gelachen 😀 . Mooie muziek ppsjes van Elvis en Nana , bedankt hier voor ! Foto’s van fietstocht vielen ook weer goed in de smaak 😀 . Jij dus aan wandel vandaag , dacht al fietstochtje 🙂 . Veel plezier dan en geniet er maar lekker van , liefs Anja

  2. Aha, jij stopt ook voor een gesloten overweg zag ik karel,mooie streek daar om rond te fietsen
    &
    ook de gein heeft gesmaakt met “Er is toch wel bier zeker”
    Tot in de Tour hé

  3. Ha karel
    Oh wat heb jij het zwaar….met al die nachtdravers…
    Je buikje is ervan geslonken…maar zal geen selfie zijn want je ging met de benenwagen 😉
    Geniet je dag

  4. Ha karel
    Ik zei nog zo GEEN bommetje…nu is er niks meer voor de anderen en alles loopt over het grasveld pffttt…och als shampo is het goed voor het haar dus ook het gras zal er wel van gaan groeien hj
    Zei toch die kom je nog wel een keer tegen grijnzzzzz
    Geniet je dag ook al regent het bij jou…hier zomers maar wel zonder zon.
    mzl

  5. Kan je het niet omruilen tegen een zadeltas of toch maar naar de fietsenwinkel of zij een oplossing hebben…wij hebben ook handremmen en toch past de fotokoelbox wel…gebruiken wij dus niet voor het fototoestel haha…en wat kan jij al zonder handdoek grijnzzzz
    Veel plezier met de tour

  6. Geloof dat albert een stuk op de stang van het stuur gezet heeft zodat die verder van het stuur af komt te hangen…en 2 bandjes die dan om het stuur hangen en aan de tas…
    Er zit namelijk een plastic om de fietsroute onder te doen dus moet wel aan het stuur hangen…
    Gewoon creatief zijn haha
    Geniet je avond

  7. Nee hoor bespaar je de moeite…vind het alleen maar vervelend voor je dat je geld uitgeeft aan iets wat je dan niet kan gebruiken waar het voor bedoeld is…had maar een foto gemaakt van jullie ontmoeting 😉
    Bank hang ze

  8. Zag foto’s van die 2 en zei dat ik er een miste aan tafel 😉
    zwarte tapenade…welke smaak ? Wel olijven?
    De groene is dan het lekkerste…als je van olijven houd.
    mzl

Geef een reactie

