wandelende moppentapper :)

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

vandaag las ik in een

HH cq Rustdag

reed gister een mooi ritje op het fietsie

op tijd thuis voor de finale van de tour etappe

nadien had ik een heel fijne ontmoeting met blogvriendin

Greetje en haar man Marcel

die hier op een 15 minuten fietsen van mij logeren

en de komende dagen weer genieten van deze omgeving

ik laat U vandaag mocht U dat
willen

wat kiekjes zien van mijn laatste wandeling

welke ik komende zaterdag vervolg

  photo wandeling 14 juli_zpsiz2zklhk.jpg
in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

goed luisteren het is in het
Vlaams

  photo kopje_zpsgfmuxsun.png

 
geniet een fijn weekend

doe ik ook

🙂

 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “wandelende moppentapper :)”

  1. Ha krijg vandaag zomaar veel knuffels…
    Maar deze keer was ik je voor en de kopjes stonden al in een blogje…maar geeft niet je moet ze toch een paar keer luisteren wil je ze kunnen verstaan en begrijpen grijnzzzz
    En de foto’s had ik al bekeken via smoelenboek…en weet je wat me opviel…de stilte haha
    En iemand had een rugzak op de bank laten liggen hj
    Slaap wel met trstnksj

  2. Goeiemorgen Karel , schitterende reportage heb je er weer van gemaakt 😀 . We hebben toch echt nix te klagen over de natuur in Nederland , zou jammer zijn als dit plaats moest maken voor industrieterreinen of zo . Heerlijk rustig wandelen daar ! Mopjes , kende ik wel al maar je hebt me toch weer aan het lachen gekregen 😀 . Zonnige vrijdag , liefs Anja

  3. Ziet er weer een mooie fietstocht uit daar rond Glimmen Karel,
    en ja onze tuin is van grootte zo groot dat ik oververmoeid van de brievenbus kom
    & das geen moppie(hmm)

  4. Tja van me moatje en de kleinkids die zijn er heel royaal mee…
    En die spontane omhelzingen zijn de kers op de taart 😉
    Vandaag een hittedag en dan wordt het weer wat normaler haha…wat is tegenwoordig normaal in onze zomers?
    Maar ook deze dag komen we wel weer door…en dan op naar een mooi weekend
    Geniet je dag

  5. Oja das waar ook jij hebt altijd weekend
    Nee deze keer geen snottebellen…dat was bij Guus…och er is er hier altijd wel eentje verkouden, als we daar rekening mee moeten houden dan kan het nooit hj
    Smakelijk en kokkerel ze

  6. Ja je moet geen vuurtje maken met dit weer…als je buiten komt dan ben je al gaar dus met extra warmte kan je buiten bakken en braden haha
    Smakelijk en fijne avond

  7. Dat had ik er ook wel uitgehaald…zowiezo is een handicap niet prettig en er mee moeten leren omgaan al helemaal niet.
    Dat is een lang leerproces…en ik leer mee haha
    Weet precies wanneer jij je te druk maakt grijnzzzz
    bankhangze

  8. Ja wandelende moppertapper haha dat zie ik nu pas grijnzzzz
    Logisch want de toeschouwer wil wat doen maar kan niks dus schrikken ze…
    Jij moppert nog maar ffkes door haha
    mzl

  9. Ha ik had het over je blogtitel hoor…daar staat wandelende MOPPERtapper
    Dus komt niet van mij maar van jezelf gekkie
    Altijd weer lachen als je foutjes ontdekt…
    En ja over dat ander zou ik niet willen lachen…zal best erg vervelend zijn…
    bankhangze nog ffkes dan…mzl

  10. Knap dat jij dat huishouden zo trouw blijft doen.
    Ik blijf het een ergernis vinden.

    Meer buitenshuis dan binnen sjouw ik jammer genoeg teveel rommel naar binnen.
    De energie en moed omdat dan direct aan te pakken?

    Nee, ik ben met dit weer veel liever buiten.

    Zomerse groet,

Geef een reactie

