van alles wat

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
na wat wisselvallige dagen
wordt het vanaf vandaag weer wat prettiger
en ik zal dan ook weer niet thuis zijn
maar pak nog weer een etappe van het Pieterpad


Groningen – ZuidLaren

voor hen die mijn kiekjes nog
willen zien
klik op



doorweilandeneneenmooiestad

  photo paradie van onze tijd_zpsumonwswb.png

in een map gein
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo lachparade4_zps7rxxs2hl.png

 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “van alles wat”

  1. Goeiemorgen Karel , kan je hier al melden dat ik al flink gelachen heb om pps. Kiekjes van je wandeling zijn weer prachtig :D, leuk idee daar met die handjes 😀 . Wat is het toch alweer veranderd bij WP , is weer ff wennen.. Geniet van je dagje uit zou ik zeggen , liefs Anja

    1. Ha die Bernadien , ben blij dat je van de kiekjes hebt kunnen genieten , ja ik werd echt onthaald in de stad hihi
      Ben alweer onderweg naar Groningen voor de volgende etappe
      Geniet de dag

  2. Ziet er mooi uit daar rond Winsum Karel
    &
    best dat mijn vrouw zo’n geen grote borsten heeft,
    man dat zijn net uiers…
    Tot in de bergen op de fiets hé karel

  3. Dat was weer een hele mooie trip.Je foto’s worden ook beter en beter.Erg veel afwisseling in je fotoreportage en ik was verwonderd dat ondanks de hoge temperaturen er alles nog zo groen uitzag.

Geef een reactie

