rust – crisis – kunst

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
heerlijk bezig geweest met
HuisHaten gister
vandaag blijkt ook nog een rustdag te worden
vanwege wat wisselvallig weer
ik zie het wel

je hoort wel eens dat ellende
toch wat moois voortbrengt
nu dat zou in deze pps hier onder
goed te zien zijn
toch

  photo greek crisis amp graffiti_zpsi26ifdc6.png

in een map gein
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo stemmen-met-rode-potlood-verkiezingen-1811_1_zpswjlonovr.jpg

 

 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “rust – crisis – kunst”

  1. Hoi Karel , daar ben ik weer 🙂 . Benieuwd hoe het afloopt met Griekenland . Rode potloodje kende ik al maar desondanks toch weer gelachen 😀 . Geniet nog maar ff van je rustdagje , morgen en overmorgen zal je wel weer onderweg zijn . Prettige maandag , liefs Anja

  2. dag Karel,
    wat een hele toepasselijke pps over Griekenland met die muurschilderingen en een hartstikke leuke van het rode potloodje,
    wens je ondanks het regenachtige weer toch een fijne dag toe, groetjes Greetje

  3. Ha ook hier lachen met de ppsjes al is de bovenste meer om te huilen, niet de pps maar de vorderingen die maar niet opschieten naar een oplossing die voor iedereen aanvaardbaar is.
    Jij de reis aan het plannen en met de kippen opgestaan haha je lijk je nichtje wel haha
    Groetjes en fijne dag

  4. Ha bij wijze van spreken dan…de kinderfoto is in ieder geval erg lief haha
    En die kippen waren vast nog niet wakker op dat tijdstip grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

  5. Ha jij vergelijkt niet…is fam dus iets zal er wel bij beide zitten…
    Gelukkig hebben wij geen haan in de buurt
    Wel nachtelijke katten die dan die automatische lampen aan laten gaan haha
    En nu echt de keuken in…doei

  6. goedenavond Karel,
    niet alleen het weer is wisselvallig, ook de vrouwen waar ik mee te maken heb kunnen er iets van. Het zal aan de hitte van zaterdag liggen.
    Fijne avond nog.

Geef een reactie

