momenten

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
dat was gister een fijn fietsritje
bij prachtig weer
en dat weer is er vandaag ook weer
nee ik fiets niet weer
ik ga weer
 een aan den wandel


HIERBENIKMORGEN

er zijn momenten
en momenten

  photo moments_zpswz6f5vis.png

in een map gein
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
 smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo plaatjes album_zps6tcdmvgx.png

ff op alleen lezen klikken

 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “momenten”

  1. Ha die Karel , zo ben ik eens eerste hier ? Wat een vertederende pps die eerste , prachtig 😀 , om die tweede weer smakelijk gelachen , 😀 . Jij zal wel al onderweg zijn en ik ga nogmaals je route bekijken . Mak an , het gaat weer warm worden .Fijne wandeldag . Liefs Anja

  2. goede morgen Karel,
    hele mooie plaatjes van leuke momenten en van die tweede heb ik goed van kunnen lachen,
    geniet van je voettochtje en maak er weer een mooi fotoverslag van,
    fijne dag, groetjes…

  3. Vergeet U niet ene te drinken daar in Padde hé Karel
    &
    er stonden weer mooie foto’s ,die met de witte paarden vond ik super
    Keep it cool hé pal

  4. Ha karel…jij krabbelt je suf…moet je niet doen fit aan de wandeling beginnen haha
    Zo de 2 ppsjes uit de verzameling gegooid…1 keer is genoeg haha
    Dus klik hier ook niet meer…maar ga verder met krabbelen…geniet je dag

  5. Hints is een leuk spelletje toch?
    🙂 🙂 🙂 die zijn allemaal voor je ppsjes
    Je hebt helemaal gelijk maar je doet er zelf mee wat je wil dus de hints werken niet altijd 😉
    Trusten…en jij blogmoe…dat kan helemaal niet…dan komt er niemand meer…

  6. Ja hier is de volgerlijst weg…maar krijg gelukkig toch nog te zien als je een nieuw blogje zet…
    Was het jou opgevallen dat er bij ook vanalles veranderd is…zoals de muziek op FFF en stekkie
    Verder heb ik hier en daar wat aanpassingen gedaan…haha valt niemand op…
    Geeft ook niet ik vind het zelf leuk om te doen.
    Nu nog even bedenken wat ik met me stekkie ga doen…genoeg te beleven met kleinkinderen dus wie weet… 🙂
    Slaap lekker

  7. Doelde ook op die van jou want ik heb die niet 😉
    Zelf geniet ik van de muziek op mijn sitejes…
    De meeste vinden het irritant…maja het is mijn site whahaha
    Nogmaals slaap lekker

Geef een reactie

