zweet druppels zullen het worden

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

nu zijn de regendruppels weg

kom ik er nog eens mee hihi

was ook voor de dag van gister bedoeld

maar er kwam wat tussen

ik hoop vandaag toch echt op het fietsje te stappen

voor een rondje om de plassen en langs de Vecht

  photo regendruppels_zpsicgy0viw.png

ff op alleen lezen klikken

in een map gein

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

 photo 719_fietssloten_lachvandedagnl_1_zpsvhxxsttk.jpg

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook
🙂

 liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “zweet druppels zullen het worden”

  1. Whahahahaha , mag hopen dat jij niet zo op fietske springt Karel ! Die had ik ook nog niet gezien , lig in een deuk 😀 . Pps ook weer mooi . We hadden al wat op en af berichtjes gestuurd dus geniet jij maar fijn van je fietstocht . Liefs , Anja

  2. Zo karel probleem is geen probleem meer…dus lag echt niet aan jou…
    Had net de reactie geplaatst…waar je om vroeg en gelijk zie ik dat het al opgelost is…
    Je zat in de spam haha
    Ja soms geberd dat…al heb ik al tijden geen spam gehad…en waren er toch behoorlijk veel.
    Groetjes en geniet je dag…draai het zadel goed aan haha
    mzl

  3. Ja nu zal het wel duidelijk zijn en zelfs bij rondomtaliedraai is het gelukt…
    En ja dat oppassen is een makkie als ze slapen…wel grappig de ouders zijn naar ons dorp voor het feest…en straks ruilen we weer om…maar zal nachtwerk worden…trusten

Geef een reactie

